ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ – πώς θα λειτουργεί
- Στόχος συνολικής αξιολόγησης: Έμφαση στη συνεχή αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των στελεχών στην εκτέλεση των καθηκόντων τους. Στόχος εδώ δεν είναι η ανατροφοδότηση/διαμόρφωση, αλλά η διάγνωση της αποτελεσματικότητας.
- Αποτελέσματα:
Θετικής αξιολόγησης: μοριοδοτούμενο κριτήριο για την επιλογή σε θέση ευθύνης
Αρνητικής αξιολόγησης: αντικατάσταση του στελέχους που κρίνεται ανεπαρκές (μέσος όρος < 50) &
μη συμμετοχή σε διαδικασία επιλογής για ίση ή ανώτερη θέση για 4 έτη. Σε αντίθεση με το ισχύον
καθεστώς, δεν τίθεται μόνο ζήτημα λήψης μέτρων βελτίωσής του
• Κάθε πότε:
Η αξιολόγηση των στελεχών διεξάγεται δύο φόρες εντός τετραετούς θητείας. Η πρώτη ενεργείται
στο μέσον της θητείας και η δεύτερη στο τέλος αυτής.
- Ποιος αξιολογεί: οι 2 άμεσα προϊστάμενοι του στελέχους, λαμβάνοντας υπόψη και ανώνυμες αξιολογήσεις
από τους υφιστάμενους
- Δεν υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής σε διαδικασία επιλογής στελέχους ευθύνης εάν ο εκπαιδευτικός έχει
χαρακτηριστεί ως «μη ικανοποιητικός» στις σχετικές εκθέσεις αξιολόγησης κατά την τελευταία 4ετία
- Σειρά προκήρυξης θέσεων: Διευθυντές Εκπαίδευσης Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Επόπτες Ποιότητας
Εκπ/σης & Περιφερειακοί Επόπτες Δ/ντες & Προϊστάμενοι σχολικών μονάδων