Οι Υπουργοί που μας είχαν αφήσει στον μαυροπίνακα

Η γύμνια των σχολείων μας σε τεχνολογικό εξοπλισμό – την οποία εν μέσω Πανδημίας προσπάθησε να αντιμετωπίσει η Νίκη Κεραμέως  και το κατάφερε σε σημαντικό βαθμό κυρίως με χορηγίες –  οφειλόταν και στην ιδεοληψία  Υπουργών Παιδείας  σαν τον κ.Μπαλτά που ήθελαν να μείνουμε στην κιμωλία και   έλεγαν πως : “προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση. Την εξαϋλώνουν τείνοντας τελικά να την καταργήσουν”.
 
Να όμως που χρειάστηκαν και δεν τα είχαμε.
 

 Στις 6 Απριλίου 2014 στην Αυγή, ο μετέπειτα Υπουργός Παιδείας κ.Μπαλτάς  ούτε λίγο ούτε πολύ ζητούσε επιστροφή στην εποχή του μαυροπίνακα και της κιμωλίας.

«Η διδακτική σχέση είναι σχέση ενσώματη, έγραφε. Δεν περιορίζεται σε λόγια, αλλά περιλαμβάνει τον τόνο, την ένταση, το χρώμα και τους κυματισμούς της φωνής, το βλέμμα, το χαμόγελο, την έκφραση του προσώπου, τη χειρονομία, την κίνηση του σώματος ολόκληρου. Η κιμωλία και ο πίνακας είναι οργανική επέκταση των παραπάνω. Ακόμη κι αν -ή επειδή- είναι κακής ποιότητας και λερώνουν. Προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση. Την εξαϋλώνουν τείνοντας τελικά να την καταργήσουν»

Κανένας δεν θυμάται τη διακοπή του προγράμματος του ψηφιακού σχολείου;

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *