Στις 6 Απριλίου 2014 στην Αυγή, ο μετέπειτα Υπουργός Παιδείας κ.Μπαλτάς ούτε λίγο ούτε πολύ ζητούσε επιστροφή στην εποχή του μαυροπίνακα και της κιμωλίας.
«Η διδακτική σχέση είναι σχέση ενσώματη, έγραφε. Δεν περιορίζεται σε λόγια, αλλά περιλαμβάνει τον τόνο, την ένταση, το χρώμα και τους κυματισμούς της φωνής, το βλέμμα, το χαμόγελο, την έκφραση του προσώπου, τη χειρονομία, την κίνηση του σώματος ολόκληρου. Η κιμωλία και ο πίνακας είναι οργανική επέκταση των παραπάνω. Ακόμη κι αν -ή επειδή- είναι κακής ποιότητας και λερώνουν. Προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση. Την εξαϋλώνουν τείνοντας τελικά να την καταργήσουν»
Κανένας δεν θυμάται τη διακοπή του προγράμματος του ψηφιακού σχολείου;