Να γίνουν οι υπουργοί εθελοντές!! Σύλλογος Σωτηρίου

ΑΠ 112/ 10-11-2014                              Προς: ΔΟΕ, Συλλόγους – ΕΛΜΕ, συλλόγους       

                                                                            γονέων, τα μέλη, αδιόρισατους και αναπληρωτές

Όχι στο συγχρονο δουλεμπόριο του εθελοντισμού – Να γινουν οι υπουργοί εθελοντές! 

Συλλαλητήριο για το δημόσιο σχολείο: Κάλυψη των κενών με μαζικούς διορισμούς και μόνιμη δουλειά

Παρασκευή 14/11 στις 2.00 μμ στα Προπύλαια – Διευκολυντική στάση εργασίας

Ο σύλλογός μας εκφράζει την οργή και την αντίθεση του στις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας περί εθελοντισμού για την κάλυψη των κενών.

Αυτοί που είναι απολύτως υπεύθυνοι για την άθλια κατάσταση που βρίσκονται τα δημόσια σχολεία με χιλιάδες κενά σε όλη τη χώρα.

Αυτοί που οδηγούν σε διάλυση το δημόσιο σχολείο εφαρμόζοντας “κατά γράμμα” τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση.

Κάνουν ακόμα ένα βήμα προς την υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης όπου το αυτονόητο δικαίωμα όλων των παιδιών να έχουν τους εκπαιδευτικούς στο σχολείο θα εξαρτάται από τους εθελοντές – δηλαδή από τους εξαθλιωμένους άνεργους εκπαιδευτικούς στους οποίους θα “πουλάνε ελπίδα” με μόρια.  Δρομολογούν έτσι:

  • Την μόνιμη καταδίκη των αδιόριστων και των αναπληρωτών στην ανεργία αφού όλη η κοινωνία θα εμπεδώνει ότι “το κράτος δεν έχει και δεν μπορεί να προσλάβει” και φυσικά αυτό απαλλάσσει το υπουργείο και την κυβέρνηση από το να κάνει μόνιμους διορισμούς.
  • Την πλήρη απαξίωση της εργασίας των εκπαιδευτικών ενώ φέρνουν πιο κοντά τη νέα επίθεση στους “καλοπληρωμένους” εκπαιδευτικούς! σε σύγκριση με τους απλήρωτους εθελοντές.
  • Την εισαγωγή νέων χειρότερων μορφών εργασίας και στην εκπαίδευση όπως αυτές των “ωφελούμενων” με τα 5μηνα και τις αμοιβές των 420 και 490 ευρώ το μήνα που θα τις εμφανίσουν ως “καλύτερη λύση” έναντι της απλήρωτης εργασίας των εθελοντών!!!

Τα σχέδιά τους ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

Δε δεχόμαστε τη διαστρέβλωση κάθε έννοιας, σε βάρος της ίδιας μας της ζωής. Δηλώνουμε ξεκάθαρα στον Υπουργό, το επιτελείο του και τη συγκυβέρνηση, στην οποία ανήκει ότι:

  • Η επάρκεια στα σχολεία σημαίνει πληρότητα – ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΩΡΑ – ΑΜΕΣΟΙ, ΜΟΝΙΜΟΙ, ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΩΝ, με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου και την προϋπηρεσία
  • Η πρόσβαση στην εκπαίδευση , το νερό, την υγεία δεν είναι διαπραγματεύσιμες, υπηρεσίες που δίνονται ή κόβονται ανάλογα με τις περιστάσεις – ΔΩΡΕΑΝ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΛΑΟ
  • Αντιστεκόμαστε μαζί με τη μαχόμενη εκπαίδευση στην αξιολόγηση που οδηγεί στο κλείσιμο σχολείων και τις απολύσεις εκπαιδευτικών και το νέο μισθολόγιο/φτωχολόγιο
  • Το δικαίωμα στην μόνιμη και σταθερή εργασία είναι αδιαπραγμάτευτο – ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΑΚΩΛΥΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

Ο σύλλογος μας στηρίζει και συμμετέχει στην κινητοποίηση που καλούν οι αναπληρωτές και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί την Παρασκευή 14/11 στις 2.00 μμ στα Προπύλαια. Για τη διευκόλυνση των συναδέλφων προκηρύσσει 1ωρη στάση εργασίας από 1-2μμ για τους πρωινούς συναδέλφους και 3ωρη στάση εργασίας 1μμ – 4μμ για τους συναδέλφους στο ολοήμερο.

Καλεί τη ΔΟΕ και τους άλλους συλλόγους να πάρουν απόφαση να συμμετέχουν για να υπάρχει μια πρώτη μαζική αγωνιστική απάντηση στα μαύρα σχέδια του υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης.

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *