Επιστροφή στα θρανία: Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Τα παιδιά επέστρεψαν στα δημοτικά, τα νηπιαγωγεία και τους παιδικούς σταθμούς αλλά και τα σχολεία ειδικής αγωγής μετά από δυόμιση μήνες, με νέα δεδομένα

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας επισκέφθηκε το πρωί της Δευτέρας 1/6 ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με την αφορμή της επαναλειτουργίας των νηπιαγωγείων, δημοτικών και ειδικών σχολείων, μετά την κρίση του κορονοϊού. Στην είσοδο του σχολείου τον υποδέχθηκαν η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη και η Διεύθυνση του Σχολείου.

Τα παιδιά επέστρεψαν στα δημοτικά, τα νηπιαγωγεία και τους παιδικούς σταθμούς αλλά και τα σχολεία ειδικής αγωγής μετά από δυόμιση μήνες, με νέα δεδομένα στη διάταξη των αιθουσών, τον μέγιστο αριθμό μαθητών ανά τάξη, αλλά και τον τρόπο που θα κάνουν διάλειμμα.

Επίσκεψη Μητσοτάκη σε δημοτικό σχολείο
Επίσκεψη Μητσοτάκη σε δημοτικό σχολείο/Eurokinissi
Επίσκεψη Μητσοτάκη σε δημοτικό σχολείο
Επίσκεψη Μητσοτάκη σε δημοτικό σχολείο/Eurokinissi
Επίσκεψη Μητσοτάκη σε δημοτικό σχολείο
Επίσκεψη Μητσοτάκη σε δημοτικό σχολείο/Eurokinissi

Η σημερινή ημέρα, ως επί το πλείστον, θα είναι αφιερωμένη στην επεξήγηση των ειδικών οδηγιών του ΕΟΔΥ για τα μέτρα προσωπικής υγιεινής. Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές (και στο σχολείο και στα σχολικά λεωφορεία). Όπως ισχύει ήδη και για τις υπόλοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες, ο ανώτατος αριθμός μαθητών ανά τάξη είναι δεκαπέντε.

Κεραμέως: Δεν υπάρχει κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία

«Δεν μπορεί να υπάρχει κανονικότητα, χωρίς ανοιχτά σχολεία», δήλωσε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως για την επαναλειτουργία νηπιαγωγείων, δημοτικών και ειδικών σχολείων από τη Δευτέρα 1 Ιουνίου.

«Οι λόγοι που μας οδήγησαν σ’ αυτή την απόφαση ήταν πρώτα απ’ όλα η ομόφωνη απόφαση της επιτροπής των ειδικών, η καθοδική πορεία της επιδημίας», σημείωσε η υπουργός, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ και πρόσθεσε πως προσμετρήθηκε επίσης η προηγούμενη εμπειρία από το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων, «η οποία είναι πολύ ενθαρρυντική», καθώς «έγινε υποδειγματική τήρηση των μέτρων προστασίας και πρόληψης».

«Από τη στιγμή που έχουμε το “πράσινο φως”, την προηγούμενη εμπειρία, οφείλουμε να επιτρέψουμε στα παιδιά να επιστρέψουν στον φυσικό τους χώρο που δεν είναι άλλος από το σχολείο», ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Κεραμέως, επισημαίνοντας πως «αν τα σχολεία δεν άνοιγαν τώρα, τα παιδιά θα ήταν έξι μήνες εκτός σχολικής δομής».

«Τα παιδιά είναι πιο ασφαλή στο σχολείο, εκεί όπου μπορούν να τηρούν κανόνες και να ακολουθούν τα μέτρα προστασίας παρά έξω στις πλατείες», υπογράμμισε η υπουργός, σημειώνοντας πως «δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το σχολείο για να μάθουν να συμβιώνουν μ’ αυτή τη νέα κανονικότητα, πώς να προστατεύονται στη βάση πάντα των οδηγιών των ειδικών».

«Η μακρόχρονη απουσία από το σχολείο έχει σημαντικές συνέπειες και στη μαθησιακή εξέλιξη του παιδιού αλλά και στην κοινωνική του εξέλιξη και στην ψυχοσυναισθηματική του εξέλιξη», επισήμανε η κυρία Κεραμέως.

Δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα χωρίς ανοικτά σχολεία.Σήμερα, με το άνοιγμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και…

Δημοσιεύτηκε από Niki Kerameus στις Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020

ethnos.gr

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *