Για ποιες ίσες ευκαιρίες μάθησης μιλάτε κύριε Υπουργέ;

7 Μαΐου 2016

Για ποιες ίσες ευκαιρίες μάθησης μιλάτε κύριε Υπουργέ;

 

Με μια επικοινωνιακού τύπου προσπάθεια ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, νομίζει πως μπορεί να ξεγελάσει όλη τη Χώρα παρουσιάζοντας το μαύρο ως άσπρο, πως μπορεί να κάνει όλους να πιστέψουν πως αυτό που αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής περί τα εκπαιδευτικά διαβάζοντας τις ρυθμίσεις διάλυσης του σχολείου, δεν υπάρχει! Αυτή την ενέργεια που παλαιότερα την ονόμαζαν σκληρή και απαράδεκτη προπαγάνδα την μετονομάζει σε τάχα κοινωνικά ευαίσθητη αριστερή πολιτική!!

 

Όταν ξέφτισαν τα “παραμύθια” που πουλούσε για δήθεν 20000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση για την επόμενη τριετία(!!), λέγοντας μάλιστα πως αν δεν μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει πιστώσεις για την εκπαίδευση τότε καλύτερα να παραιτηθεί (τώρα βέβαια το έχει ξεχάσει!!), και κατάλαβε ότι τη νέα σχολική χρονιά δεν πρόκειται να λειτουργήσουν τα σχολεία με τόσες χιλιάδες κενά, συρρικνώνει και διαλύει τα σχολεία αντί να κάνει κάτι για να μην υπάρχουν κενά!

Αυτή του την πολιτική μάλιστα,  η οποία ουσιαστικά διαλύει το Ολοήμερο, την ονομάζει “νέο Ολοήμερο σχολείο” με ίδιες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές!! Δηλώνει μάλιστα πως: “… Τώρα όλα τα σχολεία -το τονίζω, όλα- θα τελειώνουν στις 13.15΄ και θα επακολουθεί το ολοήμερο, το οποίο θα είναι τρίωρο και αναβαθμίζεται με ένα σύνολο διδακτικών αντικειμένων, όπως πληροφορική, αγγλικά, αθλητισμό, εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, πολιτιστικούς ομίλους. Θα είναι μια ευκαιρία, επίσης, για να αποκτήσουν τα παιδιά ψυχοκινητικές και γνωστικές δεξιότητες όπως πρέπει σ’ αυτήν τη ηλικία”.

Το πόσο ψεύτικη και υποκριτική είναι η δήλωσή του περί ίδιων ευκαιριών σε όλα τα παιδιά είναι οφθαλμοφανές! Ρωτάμε τον κύριο Φίλη:

Για ποιες ίδιες ευκαιρίες μιλάτε κύριε Υπουργέ, όταν το κουτσουρεμένο Ολοήμερο μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο τα παιδιά που εργάζονται και οι δύο γονείς τους, (δηλαδή ελάχιστα έως καθόλου) στην Ελλάδα των εκατοντάδων χιλιάδων ανέργων, υποαπασχολούμενων, εργαζόμενων ευκαιριακά και ανασφάλιστα; Πού θα αφήνουν το πρωί (7:00-8:00) τα παιδιά τους για να πάνε στις δουλειές τους τώρα που καταργήσατε την πρωινή ζώνη του Ολοήμερου;

Πώς θα αποκτήσουν ψυχοκινητικές και γνωστικές δεξιότητες όπως πρέπει σε αυτή την ηλικία (όπως εσείς δηλώνετε):

  • τα παιδιά των ανέργων, που εσείς αποκλείετε από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά που εργάζεται μόνο ο ένας γονέας τους, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των αγροτικών οικογενειών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo  των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;

Το σχολείο που θέλετε να δημιουργήσετε κύριε Υπουργέ, είναι βαθιά συντηρητικό, μίζερο, ταξικό, οπισθοδρομικό. Είναι σχολείο κουτσουρεμένο για να ταιριάξει με την Κυβερνητική ανικανότητα και τη νεομνημονιακή σας υποταγή.

Με όση επικοινωνιακή “χρυσόσκονη” και να προσπαθήσετε να το επενδύσετε, όλοι καταλαβαίνουν τους σκοπούς σας. Τα μεγάλα λόγια και οι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις σας, θα σας συνοδεύουν για πάντα.

Σε μια Χώρα που φτωχαίνει διαρκώς είναι τραγικό να φτωχαίνετε και το δημόσιο σχολείο!

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Διαβάστε επίσης...

Οι χώρες της G7 συμφώνησαν σε μείωση παραγωγής του πλαστικού

Tweet“Η G7 αναγνωρίζει για πρώτη φορά ότι το επίπεδο της μόλυνσης από το πλαστικό είναι …

Μητέρα καταγγέλει νηπιαγωγό πως της κούρεψε το παιδί επειδή δεν της άρεσε το μαλλί του

TweetΈνα απίστευτο περιστατικό καταγγέλλει μητέρα παιδιού που φοιτά σε νηπιαγωγείο σε χωριό έξω από τη …

Μονιμοποιήθηκαν οι πρώτοι νεοδιόριστοι μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησής τους

TweetΟι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ανακοινώνουν τις πρώτες μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων που έχουν ολοκληρώσει την αξιολόγησή τους. …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *