«Η απεργία-αποχή από την αξιολόγηση δεν είναι δήλωση ανυπακοής αλλά νόμιμη διαδικασία»

ΤΟΝΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Για μαζική συμμετοχή στην απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Λάρισας από την αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση, έκανε λόγο ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών κ. Δημήτρης Παπαποστόλου, χθες το απόγευμα κατά τη διάρκεια

τηλεδιάσκεψης στην οποία μετείχε το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και πάνω από 500 εκπαιδευτικοί του νομού.

Στην τηλεδιάσκεψη, που είχε ενημερωτικό χαρακτήρα για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί, ο κ. Παπαποστόλου τόνισε ότι τα μηνύματα που λαμβάνει είναι θετικά και η συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση θα είναι μαζική. Την ίδια ώρα, για ακόμα μια φορά, επέκρινε τη στάση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που επιλέγει εν μέσω πανδημίας, να υλοποιήσει μια διαδικασία αξιολόγησης ενώ το ζητούμενο στην παρούσα χρονική συγκυρία είναι η κανονικότητα. «Οι εκπαιδευτικοί έχουν δώσει τιτάνιο αγώνα για να κρατήσουν τα σχολεία ανοιχτά. Ο χρόνος που επιλέγει η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προχωρήσει στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο δεν είναι κατάλληλος. Η απεργία-αποχή δεν είναι μια δήλωση ανυπακοής αλλά μία νόμιμη διαδικασία» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση του προέδρου της ΔΟΕ Θανάση Κικινή, που τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν να δώσουν έναν σπουδαίο αγώνα να αποτρέψουν την εφαρμογή της απόφασης της αξιολόγησης. «Στους Έλληνες εκπαιδευτικούς αξίζει επιβράβευση για το έργο τους, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι συνθήκες είναι τέτοιες που δεν μπορεί να αξιολογηθεί ομαλά το εκπαιδευτικό έργο και δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Η ιστορία της αξιολόγησης στην Ελλάδα δεν είναι τωρινή και πάντα είχε «αγκάθια» καθώς ήταν συνδεδεμένη με τιμωρητικές διατάξεις και για αυτόν τον λόγο έβρισκε πάντα την εκπαιδευτική κοινότητα αντίθετη. Η πρώτη προσπάθεια εφαρμογής έγινε με το προεδρικό διάταγμα 152 το 2013 και η νίκη του κλάδου μας ήταν τεράστια. Προσπάθησε και ο ΣΥΡΙΖΑ να το εισάγει με τον θεσμό του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, ενός θεσμού με πολλά προβλήματα. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση του προεδρικού διατάγματος 152/2013 και του νόμου 4024/2011 αποτελεί παρακαταθήκη και οδηγό μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς για βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν και ξεκαθάρισε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του Ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.
Στη χθεσινή τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν επίσης ο αντιπρόεδρος της ΔΟΕ κ. Γ. Τρούλης, οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννης και Ν. Φασφαλής, μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και δεκάδες εκπαιδευτικοί.

Της Νατάσας Πολυγένη στην Ελευθερία 

Διαβάστε επίσης...

Απεβίωσε ο εθνικός ευεργέτης Ιάκωβος Τσούνης

TweetΈφυγε το Σάββατο από τη ζωή σε ηλικία 97 ετών ο Ιάκωβος Τσούνης, εφοπλιστής και …

Ε. Στυλιανίδης: Έρχονται τα Πειραματικά σχολεία στη Ροδόπη

Tweet Αρωγός και για την δημιουργία Καλλιτεχνικού Σχολείου στον Δήμο Κομοτηνής δηλώνει ο βουλευτής Ανδρέας Αγελαρίδης …

Self-tests: επιστροφή όλων στο σχολείο με ασφάλεια

TweetΟι ρυθμίσεις για την εφαρμογή του μέτρου του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου από τον κορωνοϊό σε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *