Στείλε το άρθρο σου, την άποψή σου ή τη καταγγελία σου!

email: info@greekteachers.gr

4 Σχόλια

  1. Η πρώτη γιαγιά αναπληρώτρια δασκάλα
    Η πρώτη γιαγιά αναπληρώτρια δασκάλα είναι γεγονός!
    Η Χάιδω Γεωργίου είναι αναπληρώτρια δασκάλα και υπηρετεί φέτος στην Κέρκυρα και στο Δημοτικό Σχολείο Άφρας Κέρκυρας σαν αναπληρώτρια δασκάλα.
    Κατάγεται από την Μακεδονία (Κοζάνη) έχει παλέψει και έχει βγει νικήτρια από δύσκολα χτυπήματα της ζωής και αφού έχει οργώσει σχεδόν όλη την Ελλάδα εργαζόμενη 10 χρόνια σαν αναπληρώτρια από άκρη σε άκρη μαζί με ένα ανήλικο παιδί από το 2ο γάμο της, εργαζόμενη από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Καλαμάτα και από τη Σάμο στην Κέρκυρα, έφτασε η ώρα να γίνει και γιαγιά.
    Κάθε χρόνο σε διαφορετικό μέρος της Ελλάδας.
    10 χρόνια με μια βαλίτσα στο χέρι.
    10 χρόνια αποχαιρετάει παιδιά, σπίτι, φίλους.
    10 χρόνια υπηρετεί το λειτούργημα του εκπαιδευτικού.
    10 χρόνια περιμένει διορισμό…
    Της ευχόμαστε ολόψυχα να είναι γερό και δυνατό το εγγονάκι!

  2. ΚΥΛΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ.

    Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας, πιστό στους στόχους και τις στρατηγικές του που έχει θέσει τα τελευταία χρόνια, ανέλαβε νέα καινοτόμο πρωτοβουλία την κατασκευή σεισμογράφου.
    Το σχολείο μας ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση, της ομάδας έργου ΟΣΟS του ΙΕΠ για τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό με θέμα «Φτιάξε το δικό σου σεισμογράφο», στο πλαίσιο του έργου Η2020 «Open schools for open societies – OSOS» (Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία).
    Ειδικότερα στόχοι του διαγωνισμού, ήταν αφενός η αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών και μαθητριών για την επιστήμη και για το πώς επηρεάζει την καθημερινή τους ζωή και αφετέρου η αύξηση του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών σχετικά με την εισαγωγή της καινοτομίας στην καθημερινή διδασκαλία.
    Στο σχολείο μας θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Επιστήμης και Καινοτομίας στις 5 Απριλίου 2019 στην Αθήνα.
    Θέλω να επαινέσω ιδιαίτερα τον εκπαιδευτικό Θεολόγου Στέφανο και τους μαθητές του ΣΤ2 τμήματος, καθώς και τους εκπαιδευτικούς Αρβανίτη Ευθαλία και Σφήκα Γεώργιο για τη συμβολή τους σ’ αυτό το project
    Επίσης, θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον υπεύθυνο Ε.Κ.Φ.Ε Θεσπρωτίας κ. Νούση Βασίλειο για την αμέριστη επιστημονική και καθοδηγητική υποστήριξη που προσέφερε στο σχολείο. μας .

    Για το 1Ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας

    Ο Διευθυντής Κύλλας Γεώργιος.

  3. ΚΥΛΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Ταξιδεύουμε 2.251 έτη πίσω στο χρόνο και ζούμε ξανά ένα από τα ωραιότερα πειράματα στην Ιστορία των Επιστημών!
    Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας, διοργανώνει για δεύτερη χρονιά το «Πείραμα του Ερατοσθένη στην σχολική τάξη», την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019, κατά την εαρινή ισημερία. Η διοργάνωση του πειράματος , γίνεται σε συνεργασία με τον Ε.Κ.ΦΕ Θεσπρωτίας.
    Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον υπεύθυνο Ε.Κ.Φ.Ε Θεσπρωτίας κ. Νούση Βασίλειο για την αμέριστη επιστημονική και καθοδηγητική υποστήριξη που προσέφερε στο σχολείο μας και στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Νεράιδας και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τους κ. Γεώργιο Χειμώνα για την συνεργασία που είχαμε στην επιτυχία του πειράματος. Επίσης ευχαριστούμε τον εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Στέργιο Παλπάνη για το φωτογραφικό υλικό και τους εκπαιδευτικούς των τάξεων κ. Θεολόγου Στέφανο και Μυριούνη Δωροθέα που προετοίμασαν τους μαθητές.

    Περισσότεροι από 35.000 μαθητές και 2.500 εκπαιδευτικοί από 52 διαφορετικές χώρες έχουν συμμετάσχει «Στο πείραμα του Ερατοσθένη στη σχολική τάξη» μέχρι σήμερα. Η διαθεματική αυτή δραστηριότητα αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία για τους εκπαιδευτικούς, να πραγματοποιήσουν με τους μαθητές τους, τον υπολογισμό της περιφέρειας της Γης. Συγκεκριμένα οι μαθητές του σχολείου μας, που θα συμμετάσχουν θα χρησιμοποιήσουν βασικές γνώσεις από το πεδίο των μαθηματικών αλλά και της φυσικής, της αστρονομίας και της γεωγραφίας. Με τη χρήση απλών μέσων, όπως ένας χάρακας ή μία μεζούρα θα μετρήσουν το μήκος της σκιάς μίας ράβδου, ακριβώς την ώρα του τοπικού μεσημεριού. Στη συνέχεια, με βάση της μετρήσεις τους θα υπολογίσουν τη γωνία που σχηματίζουν οι ηλιακές ακτίνες με τη ράβδο , ώστε να καταλήξουν συνεργατικά στον υπολογισμό της περιφέρειας της Γης. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές θα αναβιώσουν στην αυλή του σχολείου την ιστορική μέτρηση που o έκανε Έλληνας μαθηματικός Ερατοσθένης (276 π.Χ.–194 π.Χ.) πριν από περίπου 2.250 χρόνια στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Ο Ερατοσθένης με αυτό το πείραμα που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα ομορφότερα πειράματα στην Ιστορία της Επιστήμης, μέτρησε με εξαιρετική ακρίβεια για την εποχή του, την περιφέρειά της. Βασικός στόχος της δράσης είναι η ανάδειξη του πειράματος, ως αναπόσπαστου συστατικού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, μέσα από την συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών σε βιωματικές και συνεργατικές ανακαλυπτικές δραστηριότητες. Η δραστηριότητα της υλοποίησης του ιστορικού πειράματος του Ερατοσθένη είναι ιδιαίτερα απλή.
    Με την απλότητα όμως αυτή, είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό ότι κατορθώνει να:
    • οδηγεί στη διαπιστωμένη γνώση και αποδοχή της αξίας των Θετικών Επιστημών για την κατανόηση του σύμπαντος κόσμου.
    • προσελκύει αβίαστα το ενδιαφέρον των μαθητών και μαγνητίζει τη σκέψη αρκετών, ώστε να προωθεί και να καλλιεργεί τη θετική στάση τους απέναντι στις Θετικές Επιστήμες.

    Για το Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας
    Ο Διευθυντής Κύλλας Γεώργιος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *