Πενταψήφιος εφιάλτης : Πως να αντιμετωπίσετε τα μηνύματα-απάτη και τις χρεώσεις τους

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Μιλώντας στην εκπομπή One Direct, η κ. Κοντογιάννη ανέφερε πως «οι εταιρείες που στέλνουν τα μηνύματα είναι υποχρεωμένες να δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να απαντά ώστε να ζητά τη διακοπή της εγγραφής ή της χρέωσης του».

Επιπλέον, σημείωσε την ανάγκη να κοιτούν οι καταναλωτές αναλυτικά τους λογαριασμούς του κινητού τους, στους οποίους ενδέχεται να ανακαλύψουν τις παραπάνω χρεώσεις από τα μηνύματα που έλαβαν από πενταψήφιο αριθμό. Ακόμα, αναφέρθηκε και στον τρόπο καταπολέμησης του φαινομένου.

«Να ζητήσουμε στην πάροχο εταιρεία μας είτε φραγή στα πενταψήφια συνολικά είτε σε κάποιους συγκεκριμένους αριθμούς που διαπιστώσαμε μέσω της αναλυτικής χρέωσης ότι μας ενοχλούν και μας χρεώνουν» κατέληξε.

Πηγή: onetv.gr

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *