Καταγγελία της Συνθήκης των Πρεσπών από τους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ ΠΕ

 

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ξενοφώντος 15Α |10551 Αθήνα
www.dakepe.gr | info@dakepe.gr

24/01/2019

Καταγγελία- Ανακοίνωση για τη συμφωνία των Πρεσπών

Η Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.) καταγγέλλει την απαράδεκτη και αδιάλλακτη στάση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και όλων όσων είναι «πρόθυμοι» να εκχωρήσουν, αναίσχυντα, αδιαπραγμάτευτη ελληνική ιστορία χιλιάδων χρόνων, χωρίς δημόσια συζήτηση προχωρώντας στην ψήφιση της «Συμφωνίας των Πρεσπών» και στο «ξεπούλημα» της Μακεδονίας μας.
Η Κυβέρνηση όφειλε να σεβαστεί με ευαισθησία και να αφουγκραστεί τις ανησυχίες της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών και να διαμορφώσει συνθήκες στοιχειώδους εθνικής συνεννόησης.
Με τη στάση της η κυβέρνηση προσπαθεί να καθησυχάσει τον ελληνικό λαό με ανακρίβειες εγκαταλείπει τη βασική εθνική πολιτική δεκαετιών και προχωρά ξεκάθαρα σε μία πράξη εθνικά καταστροφική.
Δηλώνουμε ότι:
Η Μακεδονία ως όνομα, ιθαγένεια, γλώσσα και ιστορία είναι αδιαπραγμάτευτη για την Ελλάδα.
Οι διαρκείς πιέσεις και απειλές που δέχεται η χώρα από τους γείτονές της και οι αλυτρωτικές και επεκτατικές διαθέσεις που εκφράζονται κατά καιρούς, ενδέχεται να οδηγήσουν σε αποσταθεροποίηση περιοχές των Βαλκανίων με συνέπειες που κανένας δεν μπορεί να προβλέψει.

Οι εργαζόμενοι δεν ασκούν διπλωματία ούτε χαράσσουν εξωτερική πολιτική, διατηρούν όμως το δικαίωμα να εκφράζουν την κριτική άποψή τους και την αντίθεσή τους σε πολιτικές που αποτυπώνουν υπαναχώρηση από εθνικές θέσεις.
Δεν έχουμε δικαίωμα να ξεχνάμε εμείς, οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, ότι την 5ετία 1903-1908 αφανείς πρωταγωνιστές του Μακεδονικού Αγώνα ήταν και εκπαιδευτικοί οι οποίοι συνδύαζαν τη διδασκαλία με την ενεργή συμμετοχή τους στον αγώνα. Με τις πράξεις ανδρείας και τις δράσεις τους οι Μακεδονομάχοι εκπαιδευτικοί (άνδρες και γυναίκες) αποτέλεσαν τον συνδετικό κρίκο της γενικότερης εκπαίδευσης των μαθητών με την ενδυνάμωση για την επικράτηση και εδραίωση της εθνικής συνείδησης και της ελληνικότητας της Μακεδονίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους: Αθανάσιο Δάκο (δάσκαλο στο σχολείο της Γουμένισσας), Αθανάσιο Μάνο (διευθυντή στην Αστική Σχολή Βαρδαρίου και στην Ιωαννίδειο Σχολή), Νικόλαο Μάνο (δάσκαλο στα σχολεία Χορτιάτη και Επανομής), Βασίλειο Μάνο (δάσκαλο στο Μαράσλειο Λύκειο) και τις: Αγγελική Μεταλληνού – Τσιώμου (δασκάλα στα Γιαννιτσά), Ελισάβετ Ιατρίδου (νηπιαγωγό-διευθύντρια Παρθεναγωγείου), Ευφημία Πιάτσα – Κυριακοπούλου (διευθύντρια Παρθεναγωγείου Έδεσσας)…
Η φωνή του λαού μας δεν μπορεί να φιμωθεί και οι αντιδράσεις του έχουν προκαλέσει πανικό στην κυβέρνηση.
Για εμάς, τους εκπαιδευτικούς μέλη της Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.) η επιλογή είναι σαφής και διαχρονική:
Λόγοι ιστορικοί, εθνικοί, πολιτιστικοί, πολιτικοί οδηγούν σε μία μόνο λύση:

Καμία χρήση του όρου «Μακεδονία» στην ονομασία της γείτονος χώρας.

Διαβάστε επίσης...

Έσχατη Θούλη: Η μυθολογία της αρχαιότητας, ο Χίτλερ και η NASA

TweetΣτο σημερινό, πρώτο τεύχος του ET Magazine για το 2019, θα καταπιαστούμε με την εντυπωσιακή …

Απίστευτο!Η φωτογραφία που τραβήχτηκε με 24,9 δισ. Megapixels!!!

TweetΚάνεις ζουμ και βλέπεις ακόμη και τις εκφράσεις των ανθρώπων  Οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά …

Όλα τα στοιχεία για τη γρίπη: Πόσο θα κρατήσει – Πόσοι αναμένεται να νοσήσουν

TweetΗ Ελλάδα μαζί με Ρουμανία, Βουλγαρία και Μάλτα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών …

Αφήστε μια απάντηση