Στη Βουλή με στοιχεία οι Αναξιοκρατικές και βαθιά κομματικές οι επιλογές Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου — “Σφαγή” στην Περιφ.Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας

Κατά την συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης σήμερα στη Βουλή σχετικά με την διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, που κατέθεσε η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρηκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, αποδείχθηκε με τον πιο εύγλωττο τρόπο ότι ο Υπουργός Παιδείας δεν είχε απολύτως τίποτα να απαντήσει στις συγκεκριμένες και σοβαρότατες αιτιάσεις της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με την διάτρητη αυτή διαδικασία.

Η κυρία Κεραμέως απέδειξε ότι το βαθύτερο κίνητρο της Κυβέρνησης πίσω από την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για τις δομές υποστηρικτικού έργου δεν ήταν άλλο από την κομματική άλωση της διοικητικής μηχανής της εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας περιπτώσεις υποψηφίων από όλες τις περιφέρειες της χώρας.

Συγκεκριμένα,

· Σε κάποιες περιφέρειες, η μοριοδότηση των αντικειμενικών κριτηρίων δεν πραγματοποιήθηκε από τα Συμβούλια Επιλογής, αλλά από υπαλλήλους της υπηρεσίας, οι οποίοι δεν ήταν αρμόδιοι.
· Τα 13 ΠΣΕ ερμήνευσαν και μοριοδότησαν με διαφορετικό τρόπο τα ίδια ακριβώς κριτήρια του ν.4547/18.
· Κάποιοι φάκελοι δεν ελέγχθηκαν καθόλου.
· Στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο έλεγχος των δικαιολογητικών ολοκληρώθηκε για όλους τους φακέλους των υποψηφίων α/βάθμιας και β/βάθμιας σε μόλις μία (1) ημέρα (26/7/2018).
· Ενδεικτικά αναφέρθηκε περίπτωση υποψηφίου στην περιφέρεια Αττικής, ο οποίος μετά από 15 χρόνια άσκησης καθηκόντων ευθύνης, δεν κρίθηκε άξιος να επιλεγεί στη θέση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου στον κλάδο ΠΕ04, παρά το γεγονός ότι στον πίνακα των αντικειμενικών προσόντων προ συνεντεύξεως βρισκόταν στην 4η θέση, ωστόσο μετά την συνέντευξη βρέθηκε στην 9η θέση, μη επιλεγόμενος.
· Αλλά και οι ερωτήσεις προς υποψήφιο στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: “Συμφωνείτε με την προσφυγή της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων στο Συμβούλιο της Επικρατείας;”
· Επίσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει περίπτωση υποψηφίου εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ86, ο οποίος προ συνεντεύξεων είχε 15,1 μόρια και μετά τη συνέντευξη 31,18. Δηλαδή βαθμός της συνέντευξης ήταν 16,08 μόρια με μέγιστη μοριοδότηση τα 14 μόρια.
· Τέλος, η κατάθεση τόσο μεγάλου αριθμού ενστάσεων, που σε κάποιες περιφέρειες (π.χ. Δυτικής Ελλάδας) έφτασε το 90% των υποψηφίων, αποδεικνύει την εξαιρετικά μεγάλη αμφισβήτηση των διαδικασιών από τους υποψηφίους.
Ο Υπουργός δεν είχε να απαντήσει τίποτα σε όλα αυτά.

«Δυστυχώς, κύριε Υπουργέ, όλα τα παραπάνω δεν δικαιολογούν επουδενί τον χαρακτηρισμό σας περί άψογων και αντικειμενικών διαδικασιών. Αντιθέτως, αποτελούν ακόμα μια κηλίδα αναξιοκρατίας, αδιαφάνειας, εκδικητικότητας και κομματισμού στην διοικητική μηχανή της εκπαίδευσης. Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να καταργήσει τον Νόμο ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για τις υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης κατά προτεραιότητα»., όπως χαρακτηριστικά είπε η κυρία Κεραμέως κλείνοντας.

Ακολουθεί το βίντεο της συζήτησης στη Βουλή:

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *