Γονείς παιδιών καταγγέλουν αδιαφορία από περιφερειακό διευθυντή για την παράλληλη στήριξη

Δεν εμφανίστηκε ποτέ στην συνάντηση  που είχε προγραμματίσει για χθες το πρωί με το ΔΣ του συλλόγου ΔΑΔΑΑ Ροδόπης

Ρεπορτάζ Διονύσης Βοργιάς στην εφημερίδα Χρόνος

Μπορεί να είχε πραγματικά σοβαρή δικαιολογία, όμως ούτε ενημέρωσε εγκαίρως ούτε έχει φανεί πρόθυμος μέχρι στιγμής να πρωτοστατήσει σε διεκδικήσεις ώστε να καλυφθούν τα κενά εκπαιδευτικών στην παράλληλη στήριξη στο νομό Ροδόπης όπως και συνολικά στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Παναγιώτης Κεραμάρης. «Μας έστησε μία ώρα και μετά μας πρότεινε να έρθουμε το μεσημέρι», λέει στον «Χ» ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων, κηδεμόνων και φίλων, παιδιών και ενηλίκων με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, Αυτισμό και Asperger ΔΑΔΑΑ Ροδόπης, Βαγγέλης Λαφτσής, ο οποίος αναδεικνύει πως δύο φορές έχει ζητήσει ο σύλλογος συνάντηση με τον περιφερειακό διευθυντή, χωρίς όμως αυτός να ανταποκριθεί άμεσα και ενεργά, δεδομένης της κρισιμότητας του ζητήματος.

Το ρεπορτάζ του «Χ» αναφορικά με τα σημαντικά κενά στην παράλληλη στήριξη, στην αρχή της σχολικής χρονιάς, δεν συγκίνησε τους αρμόδιους. Μόνο το μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΑΜ-Θ Τάκης Χαρίτου πήρε πρωτοβουλίες, γι’ αυτό και μέσω του «Χ» ο πρόεδρος του συλλόγου τον ευχαρίστησε, γιατί ήρθε σε επαφή με τον κο Κεραμάρη και τώρα θα έρθει σε επαφή και με το υπουργείο για να επιδιώξει δια ζώσης συζήτηση. «Ο Παναγιώτης Κεραμάρης απαξιεί, αλλά ευχαριστούμε τον Τάκη Χαρίτου για το ενδιαφέρον του», σημείωσε ο κος Λαφτσής, που κατηγόρησε πως ο περιφερειακός διευθυντής τους έστησε (αλλά προέταξε αργότερα τον σοβαρό λόγο απουσίας του).

Ο κος Λαφτσής αισθάνεται «πικρία για το γράψιμο», όπως λέει, γιατί μπορεί αυτή τη φορά να υπήρχε δικαιολογία, αν ήθελε όμως ο περιφερειακός διευθυντής θα είχε τόσον καιρό επιδιώξει ο ίδιος μία συνάντηση ουσίας με αυτούς τους γονείς που καθημερινά περνούν πάρα πολύ δύσκολη καθημερινότητα και θέλουν το καλύτερο για τα παιδιά τους.

Τέλος, ο Βαγγέλης Λαφτσής επισημαίνει ότι δεν έχουν καλυφθεί τα κενά με τα οποία ξεκίνησε η χρονιά, ήτοι περί των 30 στην Πρωτοβάθμια και περί των 8 στην Δευτεροβάθμια και καταλήγει με ένα αιχμηρό σχόλιο για απαξιωτική συμπεριφορά των αρμοδίων προς τα παιδιά.

Διαβάστε επίσης...

Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ: «Σε κατάπτωση η παιδεία, σε παρακμή η Ελλάδα αλλά δεν θα πεθάνει»

TweetΜια γυναίκα δυναμική και πρωτοπόρα, μια προσωπικότητα σοφή και χαρισματική, ταυτόχρονα όμως ένας άνθρωπος σεμνός, …

Επιγραφική : Το μάθημα που θα έπρεπε να γίνει υποχρεωτικό

TweetΑρχαία Ελληνικά μνημεία και επιγραφές διαθέτουν κι άλλες χώρες.Περηφανεύονται για αυτές τις αρχαιότητες, τις εκθέτουν …

Κοινή πανεκπαιδευτική διακήρυξη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ για την Απεργία της 24ης Σεπτεμβρίου 2019

TweetΟι τρεις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΔΟΕ,ΟΛΜΕ,ΟΙΕΛΕ) δίνουν τα τελευταία χρόνια κοινό αγώνα για την προάσπιση του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *