Νίκη Κεραμέως : «Τι προβλέπει τελικά η πρόταση για τη διδασκαλία της Ιστορίας;»

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, απηύθυνε ερώτηση στον Υπουργό Παιδείας σχετικά με την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας.

Για το θέμα αυτό η κυρία Κεραμέως έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Χθες παραδόθηκε στον Υπουργό από τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής η πρόταση για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας. Στη δημοσιότητα, ωστόσο, δόθηκε μία πολύ θεωρητική, συνοπτική και πρόχειρη καταγραφή, σχετικά με το περιεχόμενο των εγχειριδίων και των θεματικών φακέλων. Από το υλικό που δόθηκε στη δημοσιότητα και τις σχετικές δηλώσεις που ακολούθησαν, μας προκαλεί εξαιρετικά μεγάλη ανησυχία τόσο ο κοινωνιολογικός χαρακτήρας που φέρεται να προσδίδει η πρόταση στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, όσο και ο φερόμενος αποκλεισμός ολόκληρων ενοτήτων από την ύλη του μαθήματος. Ως εκ τούτου, ζητούμε από τον Υπουργό να δώσει στη δημοσιότητα το συνολικό κείμενο της πρότασης. Περαιτέρω, ζητούμε απαντήσεις σχετικά με τον τρόπο κατανομής των ωρών διδασκαλίας μεταξύ εγχειριδίων και θεματικών φακέλων, αλλά και τους διδάσκοντες των θεματικών φακέλων».

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

Ερώτηση & ΑΚΕ

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Θέμα: «Τι προβλέπει τελικά η πρόταση για τη διδασκαλία της Ιστορίας;»

Αθήνα, 10/10/2018

Κύριε Υπουργέ,

Χθες σας παραδόθηκε από τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), κ. Γεράσιμο Κουζέλη, η πρόταση του ΙΕΠ για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας. Στη δημοσιότητα, ωστόσο, δόθηκε μία πολύ θεωρητική, συνοπτική και πρόχειρη καταγραφή, σχετικά με το περιεχόμενο των εγχειριδίων και των θεματικών φακέλων. Περαιτέρω, μας προκαλεί εξαιρετικά μεγάλη ανησυχία τόσο ο κοινωνιολογικός χαρακτήρας που φέρεται να προσδίδει η πρόταση στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, όσο και ο φερόμενος αποκλεισμός ολόκληρων ενοτήτων από την ύλη του μαθήματος, π.χ. η πολιτική ιστορία της κλασικής αρχαιότητας, αλλά και η αντίστοιχη της ρωμαϊκής, βυζαντινής και νεοελληνικής περιόδου.

Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε, όπως καταθέσετε στη Βουλή των Ελλήνων το συνολικό κείμενο της πρότασης.

Περαιτέρω, ερωτάσθε:
1. Πώς θα κατανεμηθεί η ώρα διδασκαλίας μεταξύ εγχειριδίων και θεματικών
φακέλων;
2. Τι προβλέπεται από την πρόταση για τους διδάσκοντες; Ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν τους θεματικούς φακέλους;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας

Διαβάστε επίσης...

Πύργος : Απειλούνται να κλείσουν το 11ο Δημοτικό Σχολείο και το Δημοτικό Σχολείο Φιλοθέης

TweetΤης Άννας Αγγελίδου protinews.gr Τον έντονο προβληματισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας προκάλεσε το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας …

Ερωτήματα προς τη Νομική Σύμβουλο της Δ.Ο.Ε. για “παραβάσεις” σχολείων από έλεγχο της Πυροσβεστικής υπηρεσίας

TweetΠαλλήνη: 17-11-2018                                                                           Προς :  Αριθμ.Πρωτ.:   129                                                          Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος                   …

5+1 λόγοι για την ίδρυση μη κρατικών και ιδιωτικών πανεπιστημίων

TweetΓράφει η Νίκη Κεραμέως στην Καθημερινή Στη χώρα μας, ο δημόσιος διάλογος αναλώνεται δυστυχώς συχνά …

Αφήστε μια απάντηση