Καρδίτσα :Τα έψαλλαν στον Υφυπουργό Δημήτρη Μπαξεβανάκη για την Παράλληλη

Ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης βρέθηκε πρόσφατα σε δύσκολη θέση στην Καρδίτσα προσπαθώντας να εξηγήσει την κυβερνητική αναλγησία που έχει αφήσει χιλιάδες παιδιά χωρίς την απαραίτητη γιαυτά παράλληλη στήριξη.

Υπόμνημα προς τον υφυπουργό Παιδείας κύριο Δημήτριο Μπαξεβανάκη για την ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Καρδίτσα 28/09/2017

Κύριε υφυπουργέ καλησπέρα και καλώς ήρθατε στο νομό μας!
Ως γονείς παιδιών με ιδιαίτερες ανάγκες οι οποίες απαιτούν παράλληλη στήριξη για την εκπαιδευτική διαδικασία, ανησυχούμε ιδιαιτέρως μιας και η σχολική χρονιά ξεκίνησε και τα κενά της παράλληλης στήριξης είναι τουλάχιστον 27. Μόνο 11 μαθητές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση του Νομού Καρδίτσας- με στοιχεία έως χθες- έχουν παράλληλη στήριξη.
Έχει προηγηθεί ανοιχτή επιστολή μας προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και βουλευτές του Νομού Καρδίτσας για την οποία αφού ενημερωθείτε σας παρακαλούμε να δώσετε άμεσα λύση με κάλυψη όλων των κενών για την παράλληλη στήριξη στο νομό μας και σε αναλογία σύμφωνα με το νόμο: Δηλαδή ένας εκπαιδευτικός για κάθε παιδί που δικαιούται παράλληλη στήριξη. Συνοψίζοντας θέλουμε άμεσα να μας απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:
«θα καλυφθούν τα 27 κενά για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην παράλληλη στήριξη του Νομού Καρδίτσας; Και πότε;»
Με σεβασμό στους θεσμούς στην προσπάθεια και το έργο σας, Ανήσυχοι γονείς παιδιών με γνωματεύσεις ειδικής αγωγής
Με την συμπαράσταση:
Του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και φίλων αυτισμού δυτικής Θεσσαλίας
Του πανελλήνιου Συλλόγου Τυφλοκωφών Ηλιοτρόπιο
Του εκπροσώπου στην Ελλάδα της Διεθνούς οργάνωσης «VIEWS» Ευαγγέλου Αυγουλά
Του Συλλόγου Αναπήρων Νομού Καρδίτσας
Του Συλλόγου Τριτέκνων Νομού Καρδίτσας
Του Συλλόγου Πολυτέκνων νομού Καρδίτσας
Του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Καρποχωρίου
Του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου Σοφάδων
«δρυάδες εν πλω – σχολή χορού Μαρίας Καραπαναγιώτη»
Του Αθλητικού Συλλόγου Αναρρίχησης Καρδίτσας
Του Αθλητικού Συλλόγου ταεκβοντό «Ολυμπία» Καρδίτσας

Αφού παραδώσαμε το υπόμνημα στον υφυπουργό στη συνέντευξη τύπου μας έδωσε την απάντηση που θα δείτε στο δημοσίευμα παρακάτω επίσης τέθηκαν προφορικά τα παρακάτω θέματα:
1. Αξιολόγηση από αναπτυξιολόγο στο νηπιαγωγείο
2. Για το σχολείο του μέλλοντος όπως το περιέγραψε ο Υφυπουργός ζητήσαμε να υπάρχει ομάδα στοχοθεσίας για τα παιδιά με αναπηρία στην έναρξη της σχολικής χρονιάς από τον εκπαιδευτικό της τάξης την ειδική αγωγή τον γονέα αλλά και το ίδιο το παιδί
3. οι σχολές γονέων να προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε σχολικής μονάδας και να γίνονται τακτικά ακόμα και για ολιγομελείς ομάδες γονέων.

Διαβάστε επίσης...

Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ: «Σε κατάπτωση η παιδεία, σε παρακμή η Ελλάδα αλλά δεν θα πεθάνει»

TweetΜια γυναίκα δυναμική και πρωτοπόρα, μια προσωπικότητα σοφή και χαρισματική, ταυτόχρονα όμως ένας άνθρωπος σεμνός, …

Επιγραφική : Το μάθημα που θα έπρεπε να γίνει υποχρεωτικό

TweetΑρχαία Ελληνικά μνημεία και επιγραφές διαθέτουν κι άλλες χώρες.Περηφανεύονται για αυτές τις αρχαιότητες, τις εκθέτουν …

Κοινή πανεκπαιδευτική διακήρυξη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ για την Απεργία της 24ης Σεπτεμβρίου 2019

TweetΟι τρεις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΔΟΕ,ΟΛΜΕ,ΟΙΕΛΕ) δίνουν τα τελευταία χρόνια κοινό αγώνα για την προάσπιση του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *