Το άνοιγμα του συστήματος OPSYD ζητά η ΔΟΕ

Αίτημα του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προς το Υπουργείο Παιδείας για άνοιγμα του συστήματος OPSYD

Κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, θέσαμε το ζωτικής σημασίας, για χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ζήτημα του ανοίγματος του συστήματος OPSYD, έστω για μία μέρα, ώστε οι συνάδελφοι να μπορέσουν να τροποποιήσουν τη δήλωση περιοχών τους. Αυτό επιβάλλεται να γίνει αφού κανείς δεν μπορούσε να γνωρίζει  τι σειρά θα είχε στους πίνακες όταν υπέβαλε τη δήλωσή του, εξ αιτίας του γεγονότος ότι  άργησαν πολύ να αναρτηθούν οι πίνακες ενώ δεν είχαν βγει έγκαιρα ούτε ενδεικτικοί. Αποτέλεσμα, μετά την προσμέτρηση των προϋπηρεσιών να παρατηρούνται μεγάλες ανακατατάξεις σε σχέση με ό, τι είχαν υπόψη τους οι συνάδελφοι όταν υπέβαλαν τη δήλωσή τους.

   Δυστυχώς η στάση του κυρίου Υπουργού ήταν κάθετη. Αρνήθηκε λέγοντας ότι θα μπορούσαν, αν ήθελαν, οι συνάδελφοι να υποβάλουν ενστάσεις. 

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά από τον Υπουργό Παιδείας να αναθεωρήσει τη στάση του και να αναζητήσει τον τρόπο επίλυσης των  προβλημάτων που εμποδίζουν το άνοιγμα του συστήματος ώστε να μην υποστούν οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας ταλαιπωρία και αδικία, για μια ακόμη φορά, εξ αιτίας της κακής οργάνωσης και λειτουργίας του Υπουργείου.

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *