ΣΕΠΕ Χαλκιδικής “Ο Αριστοτέλης” : Ανακοίνωση για την τροπολογία για την Ειδική Αγωγή

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ‘’Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ’’

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ Τ.Κ. 63100
Site:
www.sechal.gr
email: sechalpe@gmail.com
Fax : 2399020043

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

Συναδέλφισσες , Συνάδελφοι

 

Δυστυχώς ακόμη και σήμερα, διαπιστώνεται ότι χιλιάδες μαθητές κατηγοριοποιούνται σε μια εκπαίδευση δύο ταχυτήτων, δημιουργώντας ανισότητες στο υπέρτατο δικαίωμα της δημόσιας, δωρεάν, ισότιμης παιδείας.

Η λογιστική αντιμετώπιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, όσον αφορά την Ειδική Αγωγή, με τη νέα τροπολογία  που κατατέθηκε στη Βουλή ,στις 13/11/2019 τροποποιώντας τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 1 και αφορά τον προσδιορισμό οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε τμήματα ένταξης, πλήττει κατάφορα τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σχολείων που δεν τυγχάνουν φοίτησης κι εργασίας αντίστοιχα, σε σχολικές μονάδες με μαθητικό δυναμικό άνω των 250 παιδιών.

Ειδικότερα στο νομό Χαλκιδικής, καταγράφονται περιπτώσεις σχολείων, που το μαθητικό  δυναμικό τους είναι κάτω των 250, αλλά ταυτόχρονα πολύ μεγαλύτερος ο αριθμός των επίσημα διαγνωσμένων μαθητών, από τις 15 που ορίζει η νέα τροπολογία ως πλαφόν. Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο νομό Χαλκιδικής,  στο σύνολο των σχολικών μας μονάδων στη Δημοτική Εκπαίδευση , μόλις 2 σχολικές μονάδες ξεπερνούν τους 250 μαθητές. Με αυτούς τους μαθηματικούς όρους, η ίδρυση κι υποστήριξη των τμημάτων ένταξης και των μαθητών που χρειάζεται να φοιτήσουν σε αυτά , καθίσταται απαγορευτική, άδικη και τιμωρητική.

Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να αναθεωρήσει την παραπάνω αντιεκπαιδευτική τροπολογία, που μετατρέπει την Ειδική Αγωγή σε μαθηματική εξίσωση, εις βάρος χιλιάδων μαθητών που χρήζουν ειδικής εξατομικευμένης διδασκαλίας.

    Ζητούμε άμεσα:

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και Γενική Εκπαίδευση.
  • Αποδέσμευση του προσδιορισμού οργανικών θέσεων, σε τμήματα ένταξης, από τον συνολικό μαθητικό δυναμικό των σχολικών μονάδων και αποκλειστικός ορισμός αυτών, έστω λειτουργικά, βάσει των εκπαιδευτικών αναγκών και τον αριθμό των επίσημα διαγνωσμένων μαθητών ανά σχολείο.
  • Πλήρη κι ουσιαστική στελέχωση, των επίσημων δημοσίων δομών που εμπλέκονται στις διαδικασίες αξιολόγησης, διάγνωσης κι υποστήριξης της Ειδικής Αγωγής, ώστε να μην υπάρχουν χρονοβόρες διαδικασίες και καθυστερήσεις.

   Η Ειδική Αγωγή δεν είναι ο “φτωχός συγγενής” της εκπαίδευσης. Είναι ο “Δούρειος ίππος” για μια Δημόσια, Δωρεάν, Ισότιμη Παιδεία για όλους.

 

Ο Πρόεδρος                                            Η Γενική Γραμματέας

Σακκάς Γρηγόριος                              Ελισσάβετ Κωτσοπούλου

 

 

 

Διαβάστε επίσης...

Ο παιδίατρος Αντώνης Δαρζέντας, μας εξηγεί πώς να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από την «ύπουλη» Μηνιγγίτιδα Β

Tweet«Αν θέλετε να έχετε ήσυχο το κεφάλι σας από την σοβαρή αυτή νόσο δεν υπάρχει …

Και κροτίδα και καπνογόνο σε σχολείο της Πάτρας- Στο νοσοκομείο μαθήτρια και καθηγήτρια – ΦΩΤΟ

Tweet“Το περιστατικό δεν συνδέεται με πρόσφατο γεγονός” λέει στο thebest.gr o Διευθυντής Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αχαΐας …

Οι μαθητές της Στ’ καλούνται να συγκινήσουν τον Δήμαρχο για να μη διώξουν τους πρόσφυγες

TweetΠολλοί Δήμαρχοι αντιδρούν για τους πρόσφυγες που πρόκειται να έλθουν στην περιοχή τους.Τo βιβλίο όμως …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *