Παιδεία και εκπαίδευση με Αρχές-Αξίες-Ιδανικά

1.png

 

Του Φίλωνα Δ. Παρρησιάδη Υποψήφιου Βουλευτή Β’ Αθήνας με τη Ν.Δ.

 

 

Η αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ οφείλει να προσφέρει στην ελληνική νεολαία μια αποτελεσματική και ουσιαστική εκπαίδευση. Οι νέες και οι νέοι της πατρίδας μας έχουν το δικαίωμα για ένα καλύτερο αύριο και το κυριότερο για ένα μέλλον με ελπίδα, αυτό που στερήθηκαν δηλαδή τα τελευταία δυόμιση χρόνια από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Επιθυμώ να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις και τις ιδέες μου, αισθανόμενος τους προβληματισμούς και τις αγωνίες σας. Στα χρόνια του λυκείου αλλά και του πανεπιστημίου έδωσα μάχες. Συνεχίζοντας, λοιπόν αυτή την πορεία, συστρατεύομαι στην κοινή προσπάθεια και καταθέτω τις συγκεκριμένες μου προτάσεις για τον ευαίσθητο και σημαντικό τομέα της παιδείας.
Πιο συγκεκριμένα:
α) Είναι επιβεβλημένο να ενισχυθούν τα οικονομικά της εκπαίδευσης. β) Είναι παράλληλα καθήκον να προασπιστεί και να ενισχυθεί η δωρεάν δημόσια παιδεία. Ταυτοχρόνως, δεν πρέπει να αφοριστεί δογματικά η ύπαρξη της ιδιωτικής. Αυτή θα πρέπει να είναι μια επιλογή και όχι αναγκαιότητα. γ) Τα δημόσια σχολεία θα πρέπει να είναι σύγχρονα, λειτουργικά και άρτια τεχνολογικά εξοπλισμένα. δ) Θα πρέπει να υπάρξει αναγνώριση του ρόλου του έλληνα εκπαιδευτικού. Το κύρος του οφείλει να ενισχυθεί με κάθε τρόπο και η πολιτεία να συμβάλει στην ουσιαστική επιμόρφωση του. ε) Το λύκειο πρέπει να αναβαθμιστεί και σε καμιά περίπτωση να μην καταστεί προθάλαμος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. στ) Είναι απαραίτητη η ανάπτυξη της τεχνικής εκπαίδευσης με ειδικότητες που θα εξασφαλίζουν άμεση επαγγελματική αποκατάσταση. ζ) Το δημόσιο πανεπιστήμιο πρέπει να ενισχυθεί και να δοθεί ώθηση στην έρευνα, τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών και τη μεταπτυχιακή εξειδίκευση. η) Οι στρεβλώσεις και οι αγκυλώσεις του παρελθόντος οφείλουν να διορθωθούν. Αναγκαιότητα της εποχής είναι η λειτουργία ιδιωτικών μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων. Η λειτουργία των ιδρυμάτων αυτών θα πρέπει να διέπεται από πλήρη διαφάνεια. Για παράδειγμα, η εκκλησία, η τοπική περιφερειακή αυτοδιοίκηση και οι τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις είναι δυνατόν να διαδραματίσουν κυρίαρχο ρόλο στην όλη προσπάθεια. θ) Τόσο η παιδεία όσο και η εκπαίδευση θα έχουν κεντρικό τους άξονα τις ανθρωπιστικές σπουδές, τη νέα τεχνολογία και την ευελιξία σε κάθε μορφής ανταγωνιστικότητα. ι) Η χώρα μας η οποία αποτελεί κοιτίδα του πολιτισμού, της διανόησης, των γραμμάτων, των τεχνών και των επιστημών μπορεί να καταστεί πρωτοπόρα στην ενωμένη Ευρώπη, διαφυλάσσοντας τη θρησκευτική και εθνική της ταυτότητα και παράλληλα σεβόμενη τις αντίστοιχες ταυτότητες των άλλων ευρωπαϊκών εθνών.

 

 

 

Βιογραφικό Σημείωμα

Ο οδοντίατρος Φίλων-Γεώργιος Παρρησιάδης, γιος του πλοιάρχου του Ε.Ν Δημήτρη Παρρησιάδη και της τιμημένης για την αντιστασιακή της δράση Εδεσίτισας  Ελισάβετ Πρωτόπαππα-Παρρησιάδου γεννήθηκε στο Βόλο. Υπήρξε μαθητής της Αναργύρειου Κοργιαλένειου Σχολής Σπετσών (1975-1977) και αποφοίτησε από το  17ο Λύκειο Αθηνών (Παγκρατίου).Σπούδασε στην Οδοντιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1981-1987).Έχει λάβει διαρκείς μετεκπαιδεύσεις σε θέματα Ιατρικής Οδοντιατρικής στο εξωτερικό και είναι μέλος ελληνικών και ξένων επιστημονικών εταιρειών.

Η πολιτική του δράση ξεκίνησε το Νοέμβριο του 1977, όταν γράφεται  στην ΟΝΝΕΔ Παγκρατίου-ΜΑΚΙ.  Το 1984 εξελέγη γραμματέας  στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Οδοντιατρικής  και την τριετία 1984-87 υπήρξε  εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας στη Σύγκλητο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1987 μέχρι το 1993 υπήρξε συνεχώς μέλος κομματικών οργανώσεων της Νέας Δημοκρατίας. Τη διετία 2009-2010 διετέλεσε μέλος της Γραμματείας Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Από το 2010 είναι μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας.

Με την σύζυγο του Πόπη είναι παντρεμένος από το 1987 και είναι πατέρας δυο παιδιών, της Μαριλίζας και  του Δημήτρη.

Μιλά Αγγλικά και Γαλλικά.

 

http://www.filonparrisiadis.gr/


Διαβάστε επίσης...

Παιδί βρήκε άψογα διατηρημένο δαχτυλίδι 1.800 ετών με χαραγμένη την μορφή της θεάς Αθηνάς

TweetΤο 13χρονο αγόρι έκανε βόλτα, όχι μακριά από το σπίτι του, όταν το βλέμμα του …

Γιατί τα παιδιά σταμάτησαν να μαθαίνουν στο σχολείο;

TweetΟι «μοντερνιές», τα culture wars και άλλες ατζέντες μπήκαν στη μέση και περιόρισαν τη μάθηση, …

Όταν οι Έλληνες μαθητές παρουσιάζουν έργα και λαμβάνουν διακρίσεις

TweetΜαθητές του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πορταριάς κατέγραψαν τις ζημιές που προκάλεσε στην περιοχή τους …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *