Το ξεκίνησε ο Τέλλογλου….. το συνέχισε ο Χασαπόπουλος….. το τερμάτισε ο Βερύκιος….

Η Καίτη Ρηνάκη είναι μια δυναμική διευθύντρια με έντονη συνδικαλιστική αλλά και πολιτική δράση και πρώην μέλος του Δ.Σ της ΔΟΕ.Το σχόλιο της αποκτά ιδιαίτερη σημασία σε αυτή τη συγκυρία που ζούμε εκφράζοντας την αγανάκτηση όλων των εκπαιδευτικών.

Γραφεί λοιπόν στο Facebook μαζί με τη φωτογραφία από το σχολείο της και το γκράφιτι που έφτιαξαν οι εκπαιδευτικοί: 

 

“Το ξεκίνησε ο Τέλλογλου….. το συνέχισε ο Χασαπόπουλος….. το τερμάτισε ο Βερύκιος….
Ραντεβού λοιπόν κύριοι, αν έχετε τη λεβεντιά, στο σχολείο μου τη Δευτέρα το πρωί…. Για να έχετε άποψη όταν μιλάτε…
Και για να ξέρετε, οι δάσκαλοι του σχολείου μου, όπως ολόκληρος ο Κλάδος, έχουν ξεκινήσει την εξ αποστάσεως με όποιο τρόπο εδώ και δέκα μέρες…. και θα συνεχίσουμε μέσω του Πανελλήνιου Δικτύου…
Οι μέρες που ζούμε είναι δύσκολες… Είναι τραγικές…. Προσέχετε λοιπόν κάποιοι κύριοι της δημοσιογραφίας… γιατί ξεχείλισε το ποτήρι…. Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε κανέναν…. Πιστοί στο καθήκον παλεύουμε για το καλύτερο με μόνο μας ενδιαφέρον να στηρίξουμε τα παιδιά μας!
Τόσο απλά και ξεκάθαρα….”

 

Το ξεκίνησε ο Τέλλογλου….. το συνέχισε ο Χασαπόπουλος….. το τερμάτισε ο Βερύκιος….Ραντεβού λοιπόν κύριοι, αν…

Δημοσιεύτηκε από Καίτη Ρηνάκη στις Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2020

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *