Ο μικρός Νικόλας Τήλε-εκπαιδεύεται (πάλι)

Ο μικρός Νικόλας Τήλε-εκπαιδεύεται (πάλι)

Την Παρακευή, μόλις χτύπησε το κουδούνι ρώτησα τη δασκάλα μου γιατί δεν μας έβαλε εργασίες για τη Δευτέρα. Εκείνη μου απάντησε ότι αυτό το Σαββατοκύριακο είναι για ξεκούραση και γιατί κάναμε καλή δουλειά όλη την προηγούμενη εβδομάδα στην τάξη.
Το απόγευμα, η μαμά άνοιξε το Φέισμπουκ και μας είπε ότι έχει βουίξει ο τόπος, κι όλοι λένε ότι θα κλείσουμε πάλι, όπως έγινε και με τον αδερφό του Ζοακίμ που πηγαίνει στο Λύκειο. Ο Ζοακίμ λέει ότι ο αδερφός του είναι όλη την εβδομάδα μπροστά στον υπολογιστή του και κάνει μάθημα γιατί δεν πηγαίνει σχολείο, αλλά μετά άκουσε ότι δύο μέρες το Γουέμπεξ δεν άνοιγε και δεν έκανε μάθημα. Αλλά ο αδερφός του, πάλι μπροστά στον υπολογιστή ήτανε.
Και πέρσι κάναμε Γουέμπεξ. Η κυρία μας μας είπε ότι θα κάναμε «σύγχρονη». Ήμουν σίγουρος, γιατί η δασκάλα μου δεν είναι καμιά παλιομοδίτισσα. Είναι πολύ σύγχρονη και πάντα μέσα στη μόδα. Μετά κατάλαβα τι εννοούσε.
Ανοίγαμε το λάπτοπ και πατάγαμε μία προτασούλα στα αγγλικά που τη λένε λινκ και μας άνοιγε ένα πρόγραμμα και μπορούσαμε να δούμε και να ακούσουμε τη δασκάλα μας αλλά και κάποιους από τους συμμαθητές μας μέσα σε τετραγωνάκια. Αλλά δεν μπορούσαμε να τους δούμε ούτε να τους ακούσουμε όλους γιατί ο Κλοταίρ δεν είχε κάμερα, και ο Αντρέ δεν είχε μικρόφωνο, και ο Μαιξάν που είχε κάμερα και μικρόφωνο δεν είχε ακουστικά και κάθε φορά που μιλούσε κάποιος ακουγόταν διπλός μέσα από το μικρόφωνο του Μαιξάν. Τον Φερναντεζ δεν τον είδαμε καθόλου γιατί δεν έχει σύνδεση ίντερνετ, αλλά και να είχε τι να την κάνει αφού δεν έχει ούτε κομπιούτερ, ούτε τάμπλετ. Μόνο ο Ζοφρουά τα είχε όλα, και ΆιΜακ και ΆιΠαντ και ΆιΦον. Ο μπαμπάς μου είπε πως τα πήρε από τον ΆιΒασίλη, γιατί ήταν καλό παιδί, αλλά όλοι ξέρουν ότι οι γονείς του Ζοφρουά είναι πάρα πολύ πλούσιοι και του κάνουν όλα τα χατίρια. ΆιΣιχτίρ μ’ αυτόν!
Ο Ρούφους άργησε να μπει. Δηλαδή, τι άργησε, μία βδομάδα τον έψαχνε η δασκάλα και ρωτούσε αν έχουμε νέα του. Και τότε ο Εντ είπε ότι τον βλέπει ονλάιν γιατί παίζει Φορτνάιτ όλη μέρα κι όλη νύχτα. Και η δασκάλα μας ζήτησε να του στείλουμε μήνυμα να μπει κι αυτός στο Γουέμπεξ. Τότε ο Ρούφους μας είπε να της πούμε ότι δεν μπορεί τώρα, γιατί έχει κολλήσει σε ένα δύσκολο λέβελ, αλλά υπόσχεται πως θα μπει αύριο, ο-πωσ-δή-πο-τε.
Μετά άρχιζε το μάθημα. Δηλαδή κάτι σαν μάθημα. Η δασκάλα μας ρωτούσε συνέχεια αν την ακούμε. Κι εμείς την ακούγαμε. Αλλά η Ελέν έλεγε ότι έχει πατήσει χεράκι. Και εγώ της είπα ότι δεν έχω χεράκι. Η Ανέτ που είχε κάνει Γουέμπεξ και στον φροντιστήριο μας εξήγησε ότι το χεράκι και το ανοτέιτ βγαίνει άμα μπεις με το πρόγραμμα και όχι μέσω του μπράουζερ. Κι εγώ είπα ότι δεν έχω μπράουζερ αλλά μπαίνω από το Γκούγκλ, και ο Εντ μου εξήγησε ότι το Γκουγκλ είναι το μπράουζερ αλλά το λένε Κρομ. Κάπου εκεί μπερδεύτηκα πολύ και εγκατέλειψα την προσπάθεια να βρω το χεράκι. Κι εκείνο το σέλοτέιτ δεν κατάλαβα ποτέ τι ήταν.
Βέβαια ο αξύριστος και θυμωμένος κύριος, που έβγαινε στην τηλεόραση στην πρώτη καραντίνα, και που τώρα δεν ξέρω αν ξυρίστηκε γιατί φορούσε μάσκα, δεν είπε ότι θα κλείσει το σχολείο. Θα πρέπει να περιμένουμε αύριο να το μάθουμε. Μακάρι να μην κλείσουμε αλλά και αν κλείσουμε δεν πειράζει. Τουλάχιστον τώρα θα κάνουμε αυτή τη «σύγχρονη» χωρίς να φοράμε μάσκα.

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *