Ιστοσεμινάριο : Ο Εκπαιδευτικός ως “τεμπέλης και ανειδικεύτος” στην εποχή του COVID19:Μύθοι και πραγματικότητα

Για να συμμετάσχετε στο Ιστοσεμινάριο

ή


Οδηγίες για να συνδεθείτε στην αίθουσα παρακολούθησης θα βρείτε εδώ

Παρακολούθηση από το Youtube

Μια ώρα νωρίτερα από την έναρξη του Ιστοσεμιναρίου θα ανοίξει η αίθουσα παρακολούθησης οι  πρώτοι 250  θα μπορείτε να εισέλθετε στην αίθουσα. Οι υπόλοιποι θα μπορείτε να το παρακολουθήσετε από το Κανάλι των Webinars στο Youtube.

Ώρα έναρξης απευθείας μετάδοσης (live Streaming): 19:15

Υποβολή ερωτημάτων στο Ιστοσεμινάριο

Μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας στο Ιστοσεμινάριο από εδώ επώνυμα ή ανώνυμα.
Μπορείτε να δείτε τις ερωτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί από εδώ:

Ο Εκπαιδευτικός ως “τεμπέλης και ανειδικεύτος” στην εποχή του CONID19: Μύθοι και πραγματικότητα

Σε εποχές κρίσεων, σε κάθε άνθρωπο εμφανίζονται στοιχεία από τον πραγματικό τους εαυτό. Σε άλλους αναδύονται τα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα τους με την προσφορά, την αλληλεγγύη την κατανόηση στην πρώτη γραμμή, ενώ σε άλλους επικρατούν τα πιο αρνητικά στοιχεία όπως η κατηγορία, η αναλγησία, η αρνητική κριτική. Στην Ελληνική κοινωνία του COVID19 το επάγγελμα του εκπαιδευτικού δέχεται πληθώρα επιθέσεων, κριτικών αλλά και επαίνων, κατά τη διάρκεια της πολύ δύσκολης μετάβασης του εκπαιδευτικού σεναρίου από in person σε distance education, υπό ασφυκτικές χρονικές πιέσεις. Η παρούσα διάλεξη αποσκοπεί σε δύο θεματικές
Α) Ποιοί είναι οι μύθοι και η πραγματικότητα γύρω από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εύκολη στοχοποίηση του εκπαιδευτικού ως “τεμπέλη και ανειδικέυτου»?
Β) Η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών που μπορεί να γίνουν ένας σύντομος πρακτικός οδηγός υλοποίησης, επιτυχημένων/ικανοποιητικών δράσεων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Πρέπει να τονιστεί ότι στο πλαίσιο της παρουσας ομιλίας, δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν όλες οι περιπτώσεις γνωστικών αντικειμένων, μερικά εκ των οποίων μπορεί να χρειάζονται εξειδικεύσεις υψηλών απαιτήσεων. Παρά ταύτα, θεωρούμε ότι τα όσα θα αναφερθούν, μπορούν να αποτελέσουν έναν πρώτο χρήσιμο οδηγό για όλους τους εκπαιδευτικούς της χώρας μας
Προσοχή:
Λειτουργεί ο νέος  ιστότοπος «Ιστοσεμινάρια για καθηγητές Πληροφορικής και όχι μόνο! » στον οποίο θα πρέπει κάνετε εγγραφή ως μέλη (αν δεν έχετε ήδη κάνει).
α) Είναι απαραίτητο ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ορθά (Κλάδος, Ειδικότητα, Σχολική Μονάδα, Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Πόλη, …)  για να μπορείτε στο μέλλον να εκτυπώσετε και βεβαίωση συμμετοχής. Ακόμη και εάν έχετε ήδη εγγραφή, παρακαλούμε να δείτε τα στοιχεία σας στην καρτέλα σας από το Προφίλ διότι υπάρχουν κάποια επιπλέον πεδία που θα πρέπει να συμπληρώσετε, αν δεν το έχετε ήδη κάνει  παρακαλούμε να τα ελέγξετε τώρα.
β) Για να κάνετε αίτηση συμμετοχής σε ένα Ιστοσεμινάριο (Webinar) κάντε  ένα κλικ στο κουμπί “Αίτηση¨. Από την καρτέλα σας μπορείτε να βλέπετε σε ποια ιστοσεμινάρια έχετε δηλώσει συμμετοχή και να λάβετε email υπενθύμισης – ενημέρωση σε τυχόν αλλαγή στην ημέρα ή ώρα διεξαγωγής του.
γ) Αν έχετε ήδη κάνει Εγγραφή κάντε Είσοδος (πάνω δεξιά) και αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας μπορείτε να κάνετε ανάκτηση του.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας σε τυχόν τεχνικά προβλήματα – προσπαθούμε συνεχώς να τα αντιμετωπίζουμε και να δώσουμε τη δυνατότητα να συμμετέχουν περισσότεροι.
Προσδοκούμε και στη δική σας ενεργή συμμετοχή και συμβολή μέσω της αξιολόγησης στην οποία θα σας ζητήσουμε να συμμετάσχετε για το νέο ιστότοπο και τη βελτίωση της δράσης αυτής στο μέλλον.

Περισσότερες Πληροφορίες

Αίτηση Συμμετοχής

Στα στοιχεία επικοινωνίας της αίτησης σας θα σας ενημερώσουμε για οποιαδήποτε αλλαγή και τα μελλοντικά ιστοσεμινάρια.
Αξιολόγηση Διάλεξης
Παρακαλούμε μετά το τέλος του Ιστοσεμιναρίου να αξιολογήστε το σεμινάριο που παρακολουθήσατε  χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα: Αξιολόγηση Ιστοδιάλεξης

Η γνώμη σας θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε το σεμινάριο και να δώσουμε ανατροφοδότηση στον ομιλητή.

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *