Η Άννα Διαμαντοπούλου παρουσιάζει ως ναζί τον Πρωθυπουργό της χώρας και την ίδια στιγμή λέει ΝΑΙ στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών!!!

Η Άννα Διαμαντοπούλου παρουσιάζει ως ναζί τον Πρωθυπουργό της χώρας και την ίδια στιγμή λέει ΝΑΙ στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και καταγγέλει αυτούς που αντιδρούν σε αυτή.Μα είναι δυνατόν πρώην Υπουργός Παιδείας μάλιστα να παρουσιάζει τον Πρωθυπουργό της χώρας Αντώνη Σαμαρά με σβάστιγκα και τσεκούρι;Την ίδια στιγμή η αγαπημένη Υπουργός των εκπαιδευτικών λέει ΝΑΙ στην αξιολόγηση και καταγγέλει τους εκπαιδευτικούς που αντιδρούν στην αξιολόγηση-χειραγώγηση όπως την αποκαλούν οι ίδιοι την οποία η κα.Διαμαντοπούλου έφερε και τα Στελέχη που επί Υπουργείας της είχαν επιλεχθεί καλούνται να την υλοποιήσουν.

 

Το παρακάτω είναι το κείμενο που ανέβασε η πρώην Υπουργός Παιδείας στο facebook με τη γελοιογραφία Σαμαρά να κρατά τη Σβάστιγκα και ένα τσεκούρι.Γράφει η Άννα Διαμαντοπούλου :

Φωτογραφία: Η Άννα Διαμαντοπούλου παρουσιάζει ως ναζί τον Πρωθυπουργό με σβάστιγκα και τσεκούρια!!Πριν λίγο το ανέβασε στο Facebook

“Και ακροδεξιοί και ακραία αδέξιοι…

Η σημερινή αποκάλυψη για το Γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου είναι τόσο τραυματικό και απαράδεκτο γεγονός για τη Δημοκρατία, που εύχομαι να μπορούσε να διαψευστεί. Το θεωρώ αδύνατον…Η κυβέρνηση αγνοώντας και καλοπιάνοντας τη Χρυσή Αυγή επί μακρόν, κινητοποιήθηκε μόνο μετά από μία δολοφονία και τον τρόμο του ανεξέλεγκτου.
Στο μαύρο αντισυστημικό, λαϊκιστικό και μηδενιστικό λόγο της Χρυσής Αυγής όχι μόνο δεν υπήρξε οργανωμένος αντίλογος, αλλά φτάσαμε στο σημείο κάθε τι το αντισυστημικό και απολίτικο να είναι συμπαθές από τους πολίτες…Ήταν οι αμαρτίες, οι ενοχές και εν τέλει η αδυναμία της πολιτικής να αντιδράσει και να εξαφανίσει πολιτικά τον επικίνδυνο λόγο και την τραμπούκικη δράση ενός ναζιστικού μορφώματος, που παρίστανε τον τιμωρό του συστήματος και απαξίωνε με απλουστευτικό λόγο το κάθε τι.
Η εθνικιστική ακροδεξιά έχει δώσει ιστορικά τα πιο επικίνδυνα μορφώματα σε όλα τα σημεία του πλανήτη.
Η ελληνική Δεξιά δεν τράβηξε ποτέ μια απόλυτη διαχωριστική γραμμή,
και μάλιστα μέσα στη κρίση προσπάθησε ανεπιτυχώς να την ενσωματώσει για λίγες ψήφους ενώ μετά προσπάθησε, χωρίς πολιτικό σχέδιο να τη διαλύσει και πάλι για τις ψήφους.

Ο κ. Σαμαράς και το επιτελείο του έπρεπε να έχουν ήδη απολογηθεί και δράσει.
Η ταύτιση του Γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου – δηλαδή του alter ego του Πρωθυπουργού – με το πλέον εμβληματικό πρόσωπο της Χρυσής Αυγής και τα όσα αποκαλύπτονται χωρίς να διαψευστούν μέχρι στιγμής, απαιτούν τεκτονικές αλλαγές στη Νέα Δημοκρατία και φυσικά στην Κυβέρνηση.

Η παραίτηση απλώς του Μπαλτάκου, θυμίζει μύγα πάνω σε ιπποπόταμο ο οποίος είναι εγκατεστημένος στο δωμάτιο της Κυβέρνησης.”

Φωτογραφία: Και ακροδεξιοί και ακραία αδέξιοι…</p><br />
<p>Η σημερινή αποκάλυψη για το Γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου είναι τόσο τραυματικό και απαράδεκτο γεγονός για τη Δημοκρατία, που εύχομαι να μπορούσε να διαψευστεί. Το θεωρώ αδύνατον…</p><br />
<p>Η κυβέρνηση αγνοώντας και καλοπιάνοντας τη Χρυσή Αυγή επί μακρόν, κινητοποιήθηκε μόνο μετά από μία δολοφονία και τον τρόμο του ανεξέλεγκτου.<br /><br />
Στο μαύρο αντισυστημικό, λαϊκιστικό και μηδενιστικό λόγο της Χρυσής Αυγής όχι μόνο δεν υπήρξε οργανωμένος αντίλογος, αλλά φτάσαμε στο σημείο κάθε τι το αντισυστημικό και απολίτικο να είναι συμπαθές από τους πολίτες…</p><br />
<p>Ήταν οι αμαρτίες, οι ενοχές και εν τέλει η αδυναμία της πολιτικής να αντιδράσει και να εξαφανίσει πολιτικά τον επικίνδυνο λόγο και την τραμπούκικη δράση ενός ναζιστικού μορφώματος, που παρίστανε τον τιμωρό του συστήματος και απαξίωνε με απλουστευτικό λόγο το κάθε τι.<br /><br />
Η εθνικιστική ακροδεξιά έχει δώσει ιστορικά τα πιο επικίνδυνα μορφώματα σε όλα τα σημεία του πλανήτη.<br /><br />
Η ελληνική Δεξιά δεν τράβηξε ποτέ μια απόλυτη διαχωριστική γραμμή,<br /><br />
και  μάλιστα μέσα στη κρίση προσπάθησε ανεπιτυχώς να την ενσωματώσει για λίγες ψήφους ενώ μετά προσπάθησε, χωρίς πολιτικό σχέδιο να τη διαλύσει και πάλι για τις  ψήφους.</p><br />
<p>Ο κ. Σαμαράς και το επιτελείο του έπρεπε να έχουν ήδη απολογηθεί και δράσει.<br /><br />
Η ταύτιση του Γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου - δηλαδή του alter ego του Πρωθυπουργού -  με το πλέον εμβληματικό πρόσωπο της Χρυσής Αυγής και τα όσα αποκαλύπτονται χωρίς να διαψευστούν μέχρι στιγμής, απαιτούν τεκτονικές αλλαγές στη Νέα Δημοκρατία και φυσικά στην Κυβέρνηση.</p><br />
<p>Η παραίτηση απλώς του Μπαλτάκου, θυμίζει μύγα πάνω σε  ιπποπόταμο ο οποίος είναι εγκατεστημένος στο δωμάτιο της Κυβέρνησης.
Την ίδια στιγμή η αγαπημένη Υπουργός των εκπαιδευτικών λέει ΝΑΙ στην αξιολόγηση και καταγγέλει τους εκπαιδευτικούς που αντιδρούν στην αξιολόγηση-χειραγώγηση όπως την αποκαλούν οι ίδιοι την οποία η κα.Διαμαντοπούλου έφερε και τα Στελέχη που επί Υπουργείας της είχαν επιλεχθεί καλούνται να την υλοποιήσουν. Ακολουθεί το άρθρο της πρώην Υπουργού Παιδείας :
Στην αξιολόγηση λέμε ΝΑΙ.Εν μέσω μιας τρομερής για την λειτουργία της Δημοκρατίας επικαιρότητα και με το προεκλογικό κλίμα να φουντώνει, μια είδηση εξίσου τρομερή για την Δημοκρατία πέρασε στα ψιλά:
Έξαλλοι συνδικαλιστές σταμάτησαν ταξί, έβγαλαν έξω σχολικούς συμβούλους που πήγαιναν στο σεμινάριο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τους προπηλάκισαν…
Η επιβολή της άποψης με ακραία βία… μια συνήθης πρακτική μειοψηφιών στο χώρο της εκπαίδευσης! Μια πρακτική που επαναλαμβάνεται, κλείνει στόματα, σκιάζει τους πολιτικούς και έβρισκε υποστήριξη στα ΜΜΕ επί χρόνια.
Το χειρότερο, είναι μια πρακτική που αναπαράγεται από το Δημοτικό μέχρι το Πανεπιστήμιο και δημιούργησε «πρότυπα» και σχολές «πολιτεύεσθαι».
Το 2011 όταν ξεκινήσαμε σταδιακά με την αυτοαξιολόγηση ως πρώτο βήμα για την αξιολόγηση, 5000 σχολεία δήλωσαν συμμετοχή! Μέσα σε μια εβδομάδα και μετά από άγριες επιθέσεις και ΞΥΛΟ επέμειναν στη συμμετοχή τους 600!
Το πρόγραμμα ξεκίνησε. Το σύστημα αξιολόγησης ολοκληρώθηκε από εξαιρετικούς Έλληνες επιστήμονες σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες του ΟΟΣΑ και της ΕΕ. Παραδόθηκε στους κκ Μπαμπινιώτη και Αρβανιτόπουλο τον Μάρτιο του 2012.
Το σημερινό ΠΔ, υλοποιείται με μεγάλη καθυστέρηση δύο χρόνια μετά, έχει πολλές αλλαγές στην ουσία του, με τις οποίες θα μπορούσα να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω και φοβάμαι ότι γίνεται αρκετά γραφειοκρατικό. Το σημαντικό όμως είναι ότι ΕΓΙΝΕ ,ότι πρέπει να ξεκινήσει και στη πορεία μπορεί και αυτό να αξιολογηθεί και να διορθωθεί.
Η αξιολόγηση έχει πολλούς εχθρούς αλλά έχει ως φυσικούς συμμάχους μια κρίσιμη μάζα εκπληκτικών ανώνυμων και σιωπηλών εκπαιδευτικών που κάνουν θαύματα σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας, και μάλιστα μέσα στην κρίση, κάτω από δύσκολες για το σχολείο και τους ίδιους συνθήκες (ο επιτυχημένος πλέον θεσμός της ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ το αποδεικνύει). Έχει ως συμμάχους τους τριαντάρηδες και σαραντάρηδες της εκπαίδευσης που πρέπει να κριθούν με βάση το έργο τους και όχι την ηλικία τους. Που θα υποστηρίζονται και θα αμείβονται όταν είναι καλοί και θα υποβοηθούνται και θα επανεξετάζονται όταν είναι ανεπαρκείς. Κι όλα αυτά προς όφελος των παιδιών μας, δηλαδή της Ελλάδας μας.
Όταν θα θεωρείται αυτονόητο μια εκπαιδευτικός 35 χρονών να είναι διευθύντρια Λυκείου η διευθύντρια Εκπαίδευσης όπως ένας άντρας 60 χρονών, γιατί είναι αστέρια, γιατί έχουν κριθεί αντικειμενικά και αξιοκρατικά, τότε πολλά θα έχουν αλλάξει.
Εύκολο; Καθόλου! πρέπει να υπερβούμε νοοτροπίες κομματισμού και κολλητών να επιχειρήσουμε νέες δομές, να εμπιστευθούμε τον ανθό της εκπαιδευτικής κοινότητας, δηλαδή Πολιτική και Πολιτικούς με Αρχές!
Όμως πρέπει να ξεκινήσουμε τώρα! Να συμφωνήσουμε στην αρχή ότι στην: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΛΕΜΕ ΝΑΙ και στη πορεία με διάλογο, μπορούμε να ανακαλύψουμε καλύτερους δρόμους
Η ανάγκη να ξεκινήσουμε! Υπάρχουν πολλά «αλλά»… τέτοια θα υπάρχουν πάντα. Ας μη χρησιμοποιηθούν ξανά για την δήθεν προοδευτική άποψη «συμφωνώ με την αξιολόγηση, αλλά όχι ΑΥΤΗ» … γιατί τα χρόνια περνάνε και τα «ναι μεν αλλά» μας βουλιάζουν.ΥΓ : Τη βία και το τρολλάρισμα τα έχω βιώσει και τα βιώνω… δεν με πτοούν! Το αντίθετο…

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *