Δάσκαλοι : Δεν κάνουν διακοπές – Παλεύουν χωρίς στήριξη

Δάσκαλοι – Καθηγητές Δημοσίου: Μοχθούμε και παλεύουμε χωρίς καμία βοήθεια. Στο διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό επικρατεί χάος, δεν υπάρχει καμία οργάνωση από το Υπουργείο, καθένας κάνει ό,τι μπορεί.

Δάσκαλοι – Καθηγητές Δημοσίου: Σε περιόδους μεγάλης κρίσης όπως αυτή που διανύουμε, με το φόβο και την ανασφάλεια να κυριαρχούν, ευνοείται ο κοινωνικός αυτοματισμός και οι υπεραπλουστεύσεις. Πόσο μάλλον όταν ενισχύεται αυτή η διάθεση από κυβερνητικά στόματα. Έχει συμβεί στο παρελθόν και φαίνεται ότι θα συμβεί και τώρα. Ο κλάδος ο οποίος στοχοποιείται με ευκολία, την περίοδο της καραντίνας και αυτό-απομόνωσης είναι ο κόσμος της δημόσιας εκπαίδευσης.

Προ ημερών ο κ. Χασαπόπουλος μάλωνε με συνδικαλιστή εκπαιδευτικό (της ΔΑΚΕ) από τηλεοράσεως, λέγοντας «δεν είναι και καμιά επιστήμη η εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Και συνέχιζε με την ιδιωτική εκπαίδευση που «από την πρώτη στιγμή εφαρμόζει τέτοιες μεθόδους» ενώ στο δημόσιο σχολείο «δε θέλουν οι δάσκαλοι». Εκτιμάται από τους εκπαιδευτικούς ότι η στάση του κ. Χασαπόπουλου δεν είναι απόρροια άγνοιας ή κάποιας ιδεοληψίας αλλά είναι σκόπιμες αποσιωπήσεις που δεν ωφελούν ούτε αυτόν που τις λέει ούτε τους λειτουργούς της εκπαίδευσης.

  • Κατ΄ αρχάς δεν κάνουν όλα τα ιδιωτικά εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τηλεδιασκέψεις ούτε για την Γ’ Λυκείου. Πολλά στέλνουν μόνο υλικό για να δουλέψουν μόνοι τους οι μαθητές και σε πολλά υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις και προβληματισμοί.
  • Δεύτερον η τεχνική υποδομή του υπουργείου για την τηλεκπαίδευση αγωνίζεται να σηκώσει το τεράστιο βάρος που έπεσε με το κλείσιμο των σχολείων. Μέρες ολόκληρες εκπαιδευτικοί και γονείς προσπαθούν να συνδεθούν με κωδικούς για να μπουν στο Σχολικό Δίκτυο αλλά αυτό όπως έχουν καταγγείλει «κρεμάει» ή «σέρνεται» επανειλημμένα.
  • Τρίτον πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν στις συνθήκες και έχουν φτιάξει χιλιάδες ηλεκτρονικές τάξεις. Συχνά με ξενύχτι, με τεχνικά προβλήματα, με δυσκολίες, με τα δικά τους παιδιά στο ίδιο ή στο διπλανό δωμάτιο, με δίκτυο υπερφορτωμένο, με μαθητές χωρίς υπολογιστή δικό τους, με γονείς των μαθητών να παρακολουθούν «κρυφά» το μάθημα.

Μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας καταγγέλλει ότι καμία πρωτοβουλία από τους αρμόδιους δεν έχει παρθεί για τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς, που δεν έχουν τα τεχνικά μέσα για την ισότιμη συμμετοχή στην όποια εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Και καμία πρακτική στήριξη δεν υπάρχει σε εκπαιδευτικούς, που κλεισμένοι στα σπίτια τους, έχουν και οι ίδιοι παιδιά σε σχολική ηλικία ή συζύγους που δουλεύουν εξ αποστάσεως. Ή ακόμη κάποια στήριξη για συναδέλφους που δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ή δεν έχουν τα μέσα για όλα αυτά. Όσον αφορά, δε, το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό επικρατεί χάος! Δεν υπάρχει καμία οργάνωση από το Υπουργείο και καθένας κάνει ό,τι μπορεί.

 

www.flash.gr

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *