Μπορεί η Υφυπουργός Παιδείας κα.Σοφία Ζαχαράκη, αρμόδια για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να προσπαθεί να δώσει λύσεις σε πολλά προβλήματα αλλά το κυριότερο πρόβλημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι ο απόλυτος συγκεντρωτισμός!!Να χρειάζεται δηλαδή να υπογράψει η ίδια η Υφυπουργός έγγραφο για να αλλάξει μια λάθος αριθμητική παράσταση στο βιβλίο της Β Δημοτικού!!Λες κι αυτό δεν μπορούσε να γίνει σε κατώτερο επίπεδο.
Η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να δώσει περισσότερη αυτονομία στα σχολεία αλλά και στις υπόλοιπες εκπαιδευτικές δομές την οποία δεν έχουν.Όλα έρχονται με αποφάσεις και εγκυκλίους από πάνω προς τα κάτω.
Τα σχολικά βιβλία θα έπρεπε να ελέγχονται, να δοκιμάζονται σε πειραματικά σχολεία και να συντελούν στην επίτευξη των στόχων των αναλυτικών προγραμμάτων.
Κι ένα μικρό λάθος ας υπάρχει…Δεν χάθηκε ο κόσμος.Θα το πει ο δάσκαλος στα παιδιά και θα το διορθώσουν μαζί.Εξάλλου στα μαθηματικά από τα λάθη μαθαίνουμε.
Τo θέμα είναι τι γίνεται με τα άλλα μεγάλα και σοβαρά λάθη και παραλείψεις στα σχολικά μας βιβλία.
Σύμφωνα με το έγκυρο εκπαιδευτικό site esos.gr. με έγγραφο που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη γίνεται γνωστό ότι υπάρχει λάθος στο β ́ τεύχος του τετραδίου εργασιών των Μαθηματικών της Β ́ Δημοτικού, στη σελίδα 35, στο ε, όπου αναφέρεται η σχέση 90 = …… Χ 45 = ( 40 + …… ) Χ 9, όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω:
Ο τελευταίος αριθμός που εμφανίζεται (το 9) είναι λάθος.
Ετσι η υφυπουργός Παιδείας με το έγγραφο που απευθύνεται στον ΔΙΟΦΑΝΤΟ, που έχει αναλάβει την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων, ζητά να αντικατασταθεί το λάθος(το 9) με το 2.
Δηλαδή η σχέση να γίνει 90 = …… Χ 45 = ( 40 + …… ) Χ 2».
Αυτό είναι το πρόβλημα της Παιδείας μας κα.Ζαχαράκη : Να χρειάζεται παρέμβαση του Υπουργείου για να διορθωθεί ένα 9