Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πύργου: Χαιρετισμός Πανηλειακής κινητοποίησης για την Πατρών-Πύργου

Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πύργου: Χαιρετισμός Πανηλειακής κινητοποίησης για την Πατρών-Πύργου

 

Το Δ.Σ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πύργου χαιρετίζει την μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στη στάση εργασίας για τον δρόμο καρμανιόλα της Πατρών – Πύργου.

H συμμετοχή μας στη διαμαρτυρία του Ηλειακού λαού και η τιμή να είμαστε από την πρώτη στιγμή συνδιοργανωτές της εκδήλωσης, ήταν χρέος μας απέναντι στους μαθητές μας, στους αδικοχαμένους συναδέλφους μας, στους συναδέλφους που κάνουν καθημερινά χιλιόμετρα για ένα μεροκάματο και στους πολίτες της Ηλείας.

Τα μέλη του Συλλόγου μας απέδειξαν για άλλη μια φορά πως ο εκπαιδευτικός κόσμος ήταν και θα παραμείνει μπροστάρης στα κοινωνικά προβλήματα,  πάντα  σε εγρήγορση και με την ίδια συμμετοχή θα διεκδικούμε το δίκιο των παιδιών μας, αλλά και του κλάδου μας.

Χαιρετίζουμε επίσης όσους από τους συναδέλφους μας ασχολούνται με τις θεματικές της οδικής ασφάλειας στα σχολεία και καλούμε το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις εκείνες, οι οποίες θα συμβάλλουν στο ουσιαστικό παιδαγωγικό  αποτέλεσμα παρόμοιων εκπαιδευτικών δράσεων.

Διαβάστε επίσης...

Ξεκίνησαν τα μαθήματα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης

TweetΡεπορτάζ του euronews Η 10χρονη Ανδριάνα παρακολουθεί από την τηλεόραση του σπιτιού της το μάθημα …

Παληγιάννης Βασίλης : Να ενισχυθούν μαθητές και εκπαιδευτικοί με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό

TweetΠαληγιάννης Βασίλειος                                                                    Αιρετός ΚΥΣΠΕ Τηλ.6974750409 paligiannis@hotmail.gr                                                             Αθήνα, 30/3/2020         «Η Υγειονομική κρίση, …

Δείτε αποκλειστικά το βίντεο : Η ΔΟΕ προσφέρει 100.000 ευρώ στη μάχη κατά του Covid-19.

TweetΟ Πρόεδρος της Δ.Ο.Ε. Θανάσης Κικινής, ανακοίνωσε προσφορά της Δ.Ο.Ε., ύψους 100.000 ευρώ, για τη …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *