Πρωτοβουλία αναπληρωτών : Για την παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ (21/7) ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας παράσταση διαμαρτυρίας σωματείων και εκλεγμένων συνδικαλιστών συλλόγων και ΕΛΜΕ, σαν συνέχεια της χθεσινής μαζικής κινητοποίησης των συνδικάτων εργαζομένων της Αττικής στο Υπουργείο Υγείας, που διεκδίκησαν ουσιαστικά μέτρα προστασίας από την πανδημία στους κλάδους και στους χώρους δουλειάς. Στο επίκεντρο της σημερινής κινητοποίησης βρίσκονταν τα αιτήματά μας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβρη, καθώς και η απόσυρση τους αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου που αλλάζει εντελώς τον χαρακτήρα του σχολείου, τσακίζει μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα.
Στη συνάντηση με τον Διευθυντή του γραφείου του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ ζητήθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις για κρίσιμα ζητήματα όπως η αραίωση των μαθητών στα τμήματα η διενέργεια επαναλαμβανόμενων τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ (κάτι το οποίο συνιστά ο ΠΟΥ), η κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό καθαριότητας και σε μέσα ατομικής προστασίας, οι απαραίτητες επιδιορθώσεις στις υποδομές των κτηρίων, η πύκνωση των δρομολογίων για τα μεταφερόμενα παιδιά, το πώς θα καλυφθούν τα σύνθετα μαθησιακά και ψυχο-κοινωνικά κενά που έχουν δημιουργηθεί στα παιδιά, η κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.
Όχι μόνο δε δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις – φανερώνοντας ότι η Κυβέρνηση δεν έχει κανένα συγκεκριμένο σχέδιο ώστε να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και να εξασφαλιστεί ότι τα σχολεία δε θα ανοιγοκλέινουν για τρίτη χρονιά, αλλά αντίθετα, αφέθηκε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέα «lockdown»!
Η Κυβέρνηση, αντί να ικανοποιήσει τα παραπάνω αιτήματα που διεκδικούν από την αρχή της πανδημίας τα σωματεία, αφήνει για μία ακόμα φορά στην τύχη τους, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και συνολικά τους εργαζόμενους, στο όνομα της «ατομικής ευθύνης», ενώ ταυτόχρονα δε σταμάτησε όλο αυτό το διάστημα να ενισχύει τους επιχειρηματικούς ομίλους, να αλλάζει τα υγειονομικά πρωτόκολλα σύμφωνα με τις ανάγκες των βιομήχανων του τουρισμού, των μεταφορών κλπ.
Αντί για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών με μόνιμο προσωπικό στα σχολεία, που παραμένουν χιλιάδες (με περίπου 45.000 κενά θα ξεκινήσει η χρονιά), κατέθεσε το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο σε ακόμα πιο επιθετική μορφή από αυτή με την οποία είχε δημοσιευθεί, προσθέτοντας άρθρα που δίνουν τη δυνατότητα στον Διευθυντή να αναθέτει στους εκπαιδευτικούς υπερωριακή διδασκαλία, εγκλωβίζοντας έτσι χιλιάδες συναδέλφους στην ευέλικτη εργασία και οδηγώντας πάρα πολλούς ακόμα και στην ανεργία, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζει κι άλλο τη συνολική μόρφωση των παιδιών. Αντίστοιχα προστίθεται δυνατότητα υπερωριακής απασχόλησης και στους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής!
Μπροστά στα σχέδια της Κυβέρνησης για ένα σχολείο- επιχείρηση, κατηγοριοποιημένο, που θα διαχωρίζει τα παιδιά και θα προκαθορίζει το μέλλον τους, με ευέλικτες σχέσεις εργασίας και συνεχή έλεγχο και τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών, απαντάμε με τη διεκδίκηση ενός σύγχρονου δωρεάν σχολείου, που θα παρέχει επιστημονική μόρφωση σε όλα τα παιδιά και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για όλους τους εκπαιδευτικούς.
Συμμετέχουμε όλοι στη συγκέντρωση των συνδικάτων την Πέμπτη, 22/7 στις 7μμ στα Προπύλαια και στην πορεία προς τη Βουλή, για να μείνει στα χαρτιά το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο!

Διαβάστε επίσης...

Θεσσαλονίκη : 4χρονο βρέθηκε εκτός σχολείου – Συνελήφθη η νηπιαγωγός

TweetΓια το περιστατικό, εκτός από σύλληψη της νηπιαγωγού, σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε βάρος …

Επικίνδυνα «κρούσματα» αρνητών στα σχολεία – Η αστυνομία οδηγεί εκπαιδευτικούς στα Αστυνομικά τμήματα

TweetΣυνεχίζονται τα περιστατικά αρνητών γονέων που θέτουν σε κίνδυνο τη φοίτηση των παιδιών τους απαιτώντας …

“Θα σας αποκαταστήσωμεν…” – Από την αξιολόγηση της “κουκούλας” στην αξιολόγηση της “καταδίκης”

TweetΑπό την αξιολόγηση της “κουκούλας” του ΣΥΡΙΖΑ όπου τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων θα αξιολογούσαν …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *