«Πιθανό να “ξεκίνησε” στην Ελλάδα ο κορονοϊός» λέει κινεζική έρευνα!

Κι όμως, μια κινεζική ομάδα που μελετά από πού «κατάγεται» ο κορονοϊός, βάζει και την Ελλάδα στη λίστα με τις χώρες όπου πιθανώς «γεννήθηκε»!

Οι Κινέζοι ερευνητές ισχυρίζονται ότι ο κορονοϊός προέρχεται από την Ινδία, με βάση τη σχετική έρευνα που δημοσιεύεται στο SSRN. Μια ομάδα από την Κινεζική Ακαδημία Επιστημών υποστηρίζει ότι ο ιός πιθανότατα «γεννήθηκε» στην Ινδία το καλοκαίρι του 2019, πηδώντας από τα ζώα στους ανθρώπους μέσω μολυσμένου νερού, πριν ταξιδέψει απαρατήρητος προς τη Γουχάν, όπου εντοπίστηκε για πρώτη φορά.

Ωστόσο ο Ντέιβιντ Ρόμπερτσον, ειδικός από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, τον οποίο επικαλείται η «Daily Mail», χαρακτήρισε το έγγραφο «πολύ ελαττωματικό» και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «δεν προσθέτει τίποτα στην κατανόηση του κορονοϊού».

Και η Ελλάδα στους «υπόπτους»!

Στη δημοσίευσή της, η κινεζική ομάδα χρησιμοποιεί μια φυλογενετική ανάλυση -μια μελέτη για το πώς μεταλλάσσεται ένας ιός- για να προσπαθήσει να εντοπίσει την προέλευση της COVID-19.

Οι ιοί μεταλλάσσονται καθώς αναπαράγονται, που σημαίνει ότι μικροσκοπικές αλλαγές συμβαίνουν στο DNA τους κάθε φορά που αναπαράγονται.

Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι πρέπει επομένως να είναι δυνατό να εντοπιστεί η αρχική μορφή του ιού βρίσκοντας το δείγμα με τις λιγότερες μεταλλάξεις.

Λένε ότι η χρήση αυτής της μεθόδου αποκλείει ο ιός να ξεκίνησε στη Γουχάν και αντίθετα «δείχνουν» άλλες οκτώ χώρες: Μπαγκλαντές, ΗΠΑ, Ελλάδα, Αυστραλία, Ινδία, Ιταλία, Τσεχική Δημοκρατία, Ρωσία ή Σερβία.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν, ωστόσο, ότι καθώς τόσο η Ινδία όσο και το Μπαγκλαντές κατέγραψαν χαμηλές μεταλλάξεις και επειδή γειτνιάζουν, είναι πιθανό η μετάδοση να ξεκίνησε εκεί.

newsit.gr

Διαβάστε επίσης...

Σχολεία: Η ημερομηνία που κερδίζει έδαφος για γυμνάσια και λύκεια – Οι σκέψεις για την εστίαση

TweetΑνησυχία για το κατά πόσο θα τηρήσουν τα μέτρα οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων. Ο …

Ξεκινά η εσωτερική και η εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων

TweetΤην έναρξη της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους …

Το δεκάλεπτο …της οργής των νηπιαγωγών!!!

TweetΜΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ ΜΑΚΡΗ ΕΠΙΜΗΚΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ -ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΑΚΕ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟ …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *