Πενταψήφιος εφιάλτης : Πως να αντιμετωπίσετε τα μηνύματα-απάτη και τις χρεώσεις τους

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Μιλώντας στην εκπομπή One Direct, η κ. Κοντογιάννη ανέφερε πως «οι εταιρείες που στέλνουν τα μηνύματα είναι υποχρεωμένες να δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να απαντά ώστε να ζητά τη διακοπή της εγγραφής ή της χρέωσης του».

Επιπλέον, σημείωσε την ανάγκη να κοιτούν οι καταναλωτές αναλυτικά τους λογαριασμούς του κινητού τους, στους οποίους ενδέχεται να ανακαλύψουν τις παραπάνω χρεώσεις από τα μηνύματα που έλαβαν από πενταψήφιο αριθμό. Ακόμα, αναφέρθηκε και στον τρόπο καταπολέμησης του φαινομένου.

«Να ζητήσουμε στην πάροχο εταιρεία μας είτε φραγή στα πενταψήφια συνολικά είτε σε κάποιους συγκεκριμένους αριθμούς που διαπιστώσαμε μέσω της αναλυτικής χρέωσης ότι μας ενοχλούν και μας χρεώνουν» κατέληξε.

Πηγή: onetv.gr

Διαβάστε επίσης...

Ν. Τζανάκης: Αν ανοίξουν τα σχολεία θα υπάρξει υπερμεταδοτικότητα – Η κορύφωση μετά τις 20 Ιανουαρίου (video)

Tweet«Στη χώρα μας εξελίσσονται δύο πανδημικά κύματα, ένα αφορά την Δέλτα και ένα την Όμικρον.Οι …

Βίντεο για τις γυναικοκτονίες από το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου Επιδαύρου

TweetΜία νέα λέξη μπήκε στα ελληνικά λεξικά το 2021: Γυναικοκτονία. Η Ελλάδα συγκλονίστηκε το 2021 …

Νίκος Τζανάκης : Να παραταθούν για μια εβδομάδα οι διακοπές των μαθητών

TweetΑν ανοίξουμε αυτή τη στιγμή τα σχολεία θα δείτε ότι θα κλείσουν μετά από ένα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *