Πενταψήφιος εφιάλτης : Πως να αντιμετωπίσετε τα μηνύματα-απάτη και τις χρεώσεις τους

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Μιλώντας στην εκπομπή One Direct, η κ. Κοντογιάννη ανέφερε πως «οι εταιρείες που στέλνουν τα μηνύματα είναι υποχρεωμένες να δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να απαντά ώστε να ζητά τη διακοπή της εγγραφής ή της χρέωσης του».

Επιπλέον, σημείωσε την ανάγκη να κοιτούν οι καταναλωτές αναλυτικά τους λογαριασμούς του κινητού τους, στους οποίους ενδέχεται να ανακαλύψουν τις παραπάνω χρεώσεις από τα μηνύματα που έλαβαν από πενταψήφιο αριθμό. Ακόμα, αναφέρθηκε και στον τρόπο καταπολέμησης του φαινομένου.

«Να ζητήσουμε στην πάροχο εταιρεία μας είτε φραγή στα πενταψήφια συνολικά είτε σε κάποιους συγκεκριμένους αριθμούς που διαπιστώσαμε μέσω της αναλυτικής χρέωσης ότι μας ενοχλούν και μας χρεώνουν» κατέληξε.

Πηγή: onetv.gr

Διαβάστε επίσης...

Απεβίωσε ο εθνικός ευεργέτης Ιάκωβος Τσούνης

TweetΈφυγε το Σάββατο από τη ζωή σε ηλικία 97 ετών ο Ιάκωβος Τσούνης, εφοπλιστής και …

Ε. Στυλιανίδης: Έρχονται τα Πειραματικά σχολεία στη Ροδόπη

Tweet Αρωγός και για την δημιουργία Καλλιτεχνικού Σχολείου στον Δήμο Κομοτηνής δηλώνει ο βουλευτής Ανδρέας Αγελαρίδης …

Self-tests: επιστροφή όλων στο σχολείο με ασφάλεια

TweetΟι ρυθμίσεις για την εφαρμογή του μέτρου του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου από τον κορωνοϊό σε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *