Πενταψήφιος εφιάλτης : Πως να αντιμετωπίσετε τα μηνύματα-απάτη και τις χρεώσεις τους

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Μιλώντας στην εκπομπή One Direct, η κ. Κοντογιάννη ανέφερε πως «οι εταιρείες που στέλνουν τα μηνύματα είναι υποχρεωμένες να δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να απαντά ώστε να ζητά τη διακοπή της εγγραφής ή της χρέωσης του».

Επιπλέον, σημείωσε την ανάγκη να κοιτούν οι καταναλωτές αναλυτικά τους λογαριασμούς του κινητού τους, στους οποίους ενδέχεται να ανακαλύψουν τις παραπάνω χρεώσεις από τα μηνύματα που έλαβαν από πενταψήφιο αριθμό. Ακόμα, αναφέρθηκε και στον τρόπο καταπολέμησης του φαινομένου.

«Να ζητήσουμε στην πάροχο εταιρεία μας είτε φραγή στα πενταψήφια συνολικά είτε σε κάποιους συγκεκριμένους αριθμούς που διαπιστώσαμε μέσω της αναλυτικής χρέωσης ότι μας ενοχλούν και μας χρεώνουν» κατέληξε.

Πηγή: onetv.gr

Διαβάστε επίσης...

Κεραμέως : Δεν θα συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο οι διατάξεις που αφορούν αύξηση μαθητών ανά τάξη

TweetΣυνέντευξη της Νίκης Κεραμέως στην δημοσιογράφο των Νέων Μάρνυ Παπαματθαίου Δεν θα γίνονται εισαγωγικές εξετάσεις …

Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο (Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.) στα Προπύλαια την Τρίτη 26 Μαΐου

Tweet  Το Υπουργείο Παιδείας αντιμέτωπο με τη φωνή των χιλιάδων εκπαιδευτικών που κατέκλυσαν το κέντρο …

Προβληματισμοί και ερωτήματα για τον τρόπο επαναλειτουργίας των σχολείων

TweetΓράφει ο Σάββας Σεχίδης Αρκετές συναδέλφισσες και αρκετοί συνάδελφοι, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *