Ο Ιησούς, οι μαθητές του και η αξιολόγηση!!

Ένα ευθυμογράφημα που κυκλοφορεί εδώ και καιρό στο διαδίκτυο.Αν και η μέρα είναι ημέρα περισυλλογής και θρησκευτικής κατάνυξης μπορεί να προβληματίσει όσους σχεδιάζουν την εκπαιδευτική πολιτική και δεν αντιλαμβάνονται πλήρως το ρόλο και τη θέση του κάθε δασκάλου και τα θέματα που άπτονται της Παιδαγωγικής Ελευθερίας.

 

Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στο βουνό.
Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότε τα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:

– Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σ’ αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
– Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θα παρηγορηθούν.
– Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη…
Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε: – Πρέπει να τα γράψουμε όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε: – Πρέπει να τα μάθουμε όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος: – Και πρέπει να τα μάθουμε απέξω;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε: – Είναι πολύ δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε: – Δεν έφερα χαρτί.
Ο Θωμάς είπε: – Δεν έφερα στυλό.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε: – Την επόμενη φορά θα έχει και τεστ;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του: – Με ποιο «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγοντας δυνατά: – Πάω στην τουαλέτα.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε: – Όπου να ναι, χτυπάει.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο: – Κύριε, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τους φτωχούς;
Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα “μέλος της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Πολιτική του κράτους” και τον ρωτά:
– Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;
– Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σας διδασκαλίας;
– Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μάθησή τους οι μαθητές σας;
– Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιες συμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;
– Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;
– Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;
– Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;
– Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;
– Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν η καταλληλότερη;”
Σ’ αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε.

Διαβάστε επίσης...

Meteo: Καταφτάνει η “ψυχρή λίμνη” – Η νέα κακοκαιρία θα κρατήσει μέχρι την Πέμπτη και θα είναι επίμονη

TweetH νέα κακοκαιρία που αναμένεται να «χτυπήσει» τη χώρα πλησιάζει, καθώς η ψυχρή λίμνη από …

Πώς βγάζω νέα ταυτότητα: Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα – Αναλυτικά η διαδικασία

TweetΑύριο, Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου, αναμένεται να «ανέβει» στο gov.gr η ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου θα μπορούν …

Το ωράριο των εκπαιδευτικών της παράλληλης – Τι λέει η ΔΟΕ και τι υποστηρίζει η ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

TweetΗ ΔΟΕ εξέδωσε ανακοίνωση πως παραβιάζονται τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης. Στην …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *