Ξαναφέρνουν τον Επιθεωρητή στα σχολεία.

Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα μπαίνει στις τάξεις ο Νέος Επιθεωρητής που εμπνεύστηκε η Τρόικα προκειμένου να κόβει στην ουσία μισθούς και προαγωγές των Δημοσίων Λειτουργών της Εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζεται η αποπληρωμή των δανείων, αλλά και ο έλεγχος και φόβος επί των μαζών, σε μια νέα «ευγονική» κατά του λαού μας… Εκπαιδευτικοί με μισθούς πείνας, με αδυναμία αποπληρωμής των….. στοιχειωδών υποχρεώσεών τους, έπειτα από τις σαρωτικές και αντισυνταγματικές περικοπές μισθών και επιδομάτων, είναι «εύκολη» λεία στη Νέα Αταξία Πραγμάτων, που στο βάθος βάθος έχει πάντα έναν στόχο: τον έλεγχο της σκέψης και της πράξης! Τον περιορισμό της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας των εθνών! Την επίταξη των ψυχών! Σύμφωνα με το σημερινό πρωτοσέλιδο του «Έθνους», η εφαρμογή του Επιθεωριτισμού, που τώρα βαφτίστηκε «Αξιολόγηση», ξεκινά αμέσως με τον σκληρό έλεγχο επί δίωρο μέσα στην αίθουσα, με πρώτη φουρνιά τους Εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν χρόνο προαγωγής μέχρι 31 Μαΐου 2014!

Όπως είναι φανερό, επιδιώκουν περικόπτοντας προαγωγές να εμφανιστούν νέα «Πλεονάσματα» του Προϋπολογισμού, που έχει καταληστέψει τους Έλληνες, για να αποπληρώνουν απεχθή και ανεξέλεγκτα ή αναιτιολόγητα δάνεια στους ξένους δυνάστες! Σε μια χώρα όμως που γέννησε τον Πολιτισμό και την Παιδεία, τις Τέχνες, τα Γράμματα και τις Επιστήμες, που αποτέλεσε την Κιβωτό της Ορθοδοξίας με τεράστια αναστήματα πνευματικών πατέρων, δημιουργών, τεχνιτών και καλλιτεχνών, ο έλεγχος της Παιδείας μέσα στην τάξη, αποτελεί μεσαιωνικό έγκλημα! Σε μια χώρα, όπου τα βιβλία είναι άθλια και εντελώς πολλές φορές παρανοϊκά, «συνωστισμένα» και ακατανόητα (Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού κ.α.), όπου επιβάλλεται η ξερή αποστήθιση δυσνόητων κειμένων για να βγει η ΥΛΗ και απουσιάζει η εμπλοκή των παιδιών σε πρακτικές γνώσεις καθημερινής ζωής και επίλυση καθημερινών πρακτικών προβλημάτων, με τα παιδιά θύματα της οικονομικής δυσπραγίας των οικογενειών τους από τη μια και των δυσνόητων του Σχολείου από την άλλη, η «Αξιολόγηση» είναι και ανέκδοτο! Σε μια χώρα, όπου επίσης οι Εκπαιδευτικοί είναι εκούσια ή ακούσια θύματα του ξερού Κομματικού Συνδικαλισμού που αποτέλειωσε την Παιδεία, η «Αξιολόγηση» είναι και θράσος!

Σε μια χώρα, όπου πολεμούνται και έχουν σχεδόν εκλείψει οι Αξίες, η «Αξιολόγηση» είναι και εμπαιγμός! Σε μια χώρα, όπου δεν υπάρχει σεβασμός, ή υπάρχουν εκπαιδευτικοί που λένε στα παιδιά ότι δήθεν «δεν υπάρχει Θεός» ή  ότι δεν πρέπει να γίνεται παρέλαση στις εθνικές εορτές, ή απειλούν τους μαθητές να τους κόψουν βαθμό εάν αποκαλούν το κρατίδιο των πλαστογράφων «Σκόπια» και όχι «FYROM», δηλαδή «Μακεδονία» με σάλτσα, ή όπου οι τοίχοι των σχολείων είναι γεμάτοι ύβρεις και οι βρισιές αποτελούν τη συνήθη και ανεξέλεγκτη διαλεκτική των παιδιών στο διάλειμμα, τότε η «Αξιολόγηση» είναι και εθελοτυφλία! Για την δε υλικοτεχνική υποδομή των Σχολείων και τα άδεια ταμεία των Σχολικών Επιτροπών που μόνο στα Σχολεία δεν ανήκουν, ή την «στοργή» των Δήμων και των Δημάρχων στα Σχολεία, δεν γίνεται καν λόγος… ΣΠΑΕΙ

http://pekp.gr

 

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *