Κορωνοϊός: Η επικοινωνία Μόσιαλου με το διευθυντή του δημοτικού σχολείου που έφτιαξε χριστουγεννιάτικη αφίσα ευαισθητοποίησης

Με μια συγκινητική ανάρτηση ο καθηγητής πολιτικής υγείας του LSE, Ηλίας Μόσιαλος αναφέρεται στη μάχη που οι γιατροί δίνουν καθημερινά για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Όπως ο ίδιος αναφέρει, επικοινώνησε μαζί του ο διευθυντής του πενταθέσιου δημοτικού σχολείου στο οροπέδιο της Φολόης στην ορεινή Ηλεία.

Η ανάρτηση του Ηλία Μόσιαλου

 

Το Μάρτιο που μας πέρασε στη Βόρειο Ιταλία, ζούσαν το εφιαλτικό πρώτο κύμα της πανδημίας. Το σύστημα υγείας της Ιταλίας ήταν το πρώτο στην Ευρώπη που έφτασε τα όρια του, και οι Ιταλοί υγειονομικοί οι πρώτοι που δοκιμάστηκαν. Παρά την πρόληψη, την υπερπροσπάθεια και την αυτοθυσία πολλοί είχαν δυστυχώς νοσήσει με τον νέο κορωνοϊό.

Τότε είχε κυκλοφορήσει μια αφίσα των Ιταλών αστυνομικών, με μία νοσηλεύτρια που κρατούσε στην αγκαλιά της την Ιταλία . Έχοντας στο νου μου τους δικούς μας υγειονομικούς, συζήτησα με τους φίλους Μάνο Επιτροπάκη και Δημήτρη Σωτηρόπουλο και ο Δημήτρης ανέλαβε την επιμέλεια της ελληνικής εκδοχής, που είχα αναρτήσει τότε, ως ελάχιστο φόρο τιμής στην προσπάθεια -μπροστά στο νέο ιό- όλων των δικών μας υγειονομικών.

 

Ολόκληρη η ανάρτηση Μόσιαλου!!

“Το Μάρτιο που μας πέρασε στη Βόρειο Ιταλία, ζούσαν το εφιαλτικό πρώτο κύμα της πανδημίας. Το σύστημα υγείας της Ιταλίας ήταν το πρώτο στην Ευρώπη που έφτασε τα όρια του, και οι Ιταλοί υγειονομικοί οι πρώτοι που δοκιμάστηκαν. Παρά την πρόληψη, την υπερπροσπάθεια και την αυτοθυσία πολλοί είχαν δυστυχώς νοσήσει με τον νέο κορωνοϊό.

Τότε είχε κυκλοφορήσει μια αφίσα των Ιταλών αστυνομικών, με μία νοσηλεύτρια που κρατούσε στην αγκαλιά της την Ιταλία . Έχοντας στο νου μου τους δικούς μας υγειονομικούς, συζήτησα με τους φίλους Μάνο Επιτροπάκη και Δημήτρη K. Σωτηρόπουλο και ο Δημήτρης ανέλαβε την επιμέλεια της ελληνικής εκδοχής, που είχα αναρτήσει τότε, ως ελάχιστο φόρο τιμής στην προσπάθεια -μπροστά στο νέο ιό- όλων των δικών μας υγειονομικών.

Πριν από λίγες ημέρες, επικοινώνησε μαζί μου ο κύριος Χρυσοβαλάντης Δημητρόπουλος, ο διευθυντής του πενταθέσιου δημοτικού σχολείου Λάλα, στο οροπέδιο της Φολόης στην ορεινή Ηλεία.

Μου ζήτησε την άδεια να χρησιμοποιήσουν την αφίσα ως μέρος της σχολικής τους Χριστουγεννιάτικης αφίσας, και να την αναρτήσουν στην είσοδο του σχολείου τους. Προφανώς και συμφώνησα. Κυρίως όμως, γιατί στο ίδιο πνεύμα με την αρχική μου σκέψη, αναφέρθηκε σε εκείνη την αφίσα ως «αφίσα ευθύνης και ευαισθησίας, με τη γιατρό να κρατάει την Ελλάδα στα χέρια της…[…]…προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε την τοπική μας κοινωνία και ιδιαίτερα τους μαθητές μας, αναδεικνύοντας τα θετικά πρότυπα της κοινωνίας μας, τους ήρωες αυτής, που τόσο έχουμε ανάγκη, δίνοντας έμφαση στις έννοιες ‘ευθύνη’ και ‘καθήκον’.»

Ήταν δύσκολο ως τώρα για όλους. Αλλά, είμαστε ακόμα σε πανδημία και δυστυχώς το δεύτερο κύμα ήταν σαρωτικό. Και είναι πιο δύσκολο για τους γιατρούς, τους νοσηλευτές, τους εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ, και όλους τους εργαζόμενους στο σύστημα υγείας. Και οφείλουμε ευγνωμοσύνη σε όλους, όπως οφείλουμε και να τους στηρίξουμε όλοι και να τους προστατεύσουμε. Να τους προστατεύσουμε και εμείς έμπρακτα, κάνοντας το κομμάτι που μας αναλογεί: να προσέχουμε να μην κολλήσουμε.

Θα περάσουμε και φέτος και ιδιαίτερες στιγμές αλλά και διαφορετικά τις γιορτινές μέρες. Αλλά ξέροντας πλέον για τα εμβόλια, υπάρχει φως στο τούνελ, και τώρα ξέρουμε πώς θα τα καταφέρουμε”.

Διαβάστε επίσης...

Ν. Τζανάκης: Αν ανοίξουν τα σχολεία θα υπάρξει υπερμεταδοτικότητα – Η κορύφωση μετά τις 20 Ιανουαρίου (video)

Tweet«Στη χώρα μας εξελίσσονται δύο πανδημικά κύματα, ένα αφορά την Δέλτα και ένα την Όμικρον.Οι …

Βίντεο για τις γυναικοκτονίες από το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου Επιδαύρου

TweetΜία νέα λέξη μπήκε στα ελληνικά λεξικά το 2021: Γυναικοκτονία. Η Ελλάδα συγκλονίστηκε το 2021 …

Νίκος Τζανάκης : Να παραταθούν για μια εβδομάδα οι διακοπές των μαθητών

TweetΑν ανοίξουμε αυτή τη στιγμή τα σχολεία θα δείτε ότι θα κλείσουν μετά από ένα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *