Κεραμέως: Μη φυσιολογικό να αποφοιτάς 30 χρόνια μετά

Εκπαιδευτικό και όχι δημοσιονομικό το ζήτημα των “αιωνίων φοιτητών”, σημειώνει η υπουργός Παιδείας

«Δεν αντιμετωπίζουμε το ζήτημα των “αιώνιων” φοιτητών ως πρώτιστα δημοσιονομικό, αλλά ως εκπαιδευτικό. Πρέπει να περάσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα πειθαρχίας και εστίασης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν θεωρούμε φυσιολογικό να εισάγεται κάποιος στο πανεπιστήμιο και να αποφοιτά 30 χρόνια μετά» δηλώνει, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.

Η κυρία Κεραμέως αναφερόμενη στη διάταξη για το θέμα του ασύλου επισημαίνει: «Η διάταξη για το άσυλο εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική για την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος. Υπάρχουν περαιτέρω ενέργειες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την προσπάθεια αυτή, όπως ο συστηματικός φωτισμός πανεπιστημιακών χώρων, ο αποτελεσματικότερος έλεγχος εργαστηρίων ή άλλων χώρων, η διαβαθμισμένη είσοδος σε συγκεκριμένους χώρους των ΑΕΙ».

Τέλος η Νίκη Κεραμέως στη συνέντευξή της διαβεβαιώνει ότι τα σχολεία φέτος θα ανοίξουν κανονικά και συνεχίζει: «Τα βιβλία έχουν ήδη παραδοθεί στα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται εγκαίρως στη θέση τους».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Διαβάστε επίσης...

Ξεκίνησαν τα μαθήματα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης

TweetΡεπορτάζ του euronews Η 10χρονη Ανδριάνα παρακολουθεί από την τηλεόραση του σπιτιού της το μάθημα …

Παληγιάννης Βασίλης : Να ενισχυθούν μαθητές και εκπαιδευτικοί με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό

TweetΠαληγιάννης Βασίλειος                                                                    Αιρετός ΚΥΣΠΕ Τηλ.6974750409 paligiannis@hotmail.gr                                                             Αθήνα, 30/3/2020         «Η Υγειονομική κρίση, …

Δείτε αποκλειστικά το βίντεο : Η ΔΟΕ προσφέρει 100.000 ευρώ στη μάχη κατά του Covid-19.

TweetΟ Πρόεδρος της Δ.Ο.Ε. Θανάσης Κικινής, ανακοίνωσε προσφορά της Δ.Ο.Ε., ύψους 100.000 ευρώ, για τη …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *