“Ημερολόγια πανδημίας” – Το ντοκιμαντέρ για τη “νέα αρχή”

Μία διαφορετική ματιά στην πανδημία του κορονοϊού που πλήττει όλο τον πλανήτη ρίχνει το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί από τον ΑΝΤ1, καταγράφοντας την περίοδο του εγκλεισμού αλλά και το «σήμερα» σε πολλές χώρες μέσα από μαρτυρίες κατοίκων τους.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτοί οι κάτοικοι, οι πρωταγωνιστές του ντοκιμαντέρ, είναι ελληνικής καταγωγής που ζουν σε διαφορετικές γωνιές του κόσμου και βιντεοσκόπησαν την καθημερινότητά τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σε 45 λεπτά λοιπόν καταθέτουν την εμπειρία τους και αποκαλύπτουν πώς αντιμετώπισαν τον εγκλεισμό, αλλά και τι τους δίδαξε η απομόνωση, τι άλλαξε μέσα τους, πόσο επηρέασε η πανδημία τη ζωή τους καθώς και πώς βλέπουν την επόμενη μέρα.

Κάποιοι από αυτούς μάλιστα νόσησαν και περιγράφουν ότι έζησαν στιγμές φόβου και αγωνίας στο σκοτάδι πριν βγουν στο… φως.

Η κάμερα του ντοκιμαντέρ μάς μεταφέρει σε: Ρώμη, Μιλάνο, Λονδίνο, Παρίσι, Βαρκελώνη, Νέα Υόρκη, Βερολίνο, Βομβάη, Γλασκώβη, Βρυξέλλες, Ιερουσαλήμ,  Μελβούρνη, Μόσχα, Μπαλί, Μπογκοτά, Σιγκαπούρη, Στοκχόλμη κ.α., ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι σε κάποιες απ’ αυτές τις χώρες, για παράδειγμα σε Ρωσία, Κολομβία και Αυστραλία, ο εγκλεισμός συνεχίζεται ακόμη και σήμερα!

Παραγωγός είναι η Κατερίνα Γιαννακοπούλου, ενώ την έρευνα έχει κάνει η Κίρκη Καραλή και τη σκηνοθεσία ο Στέλιος Μερτύρης.

Διαβάστε επίσης...

Συγκλονίζει ο διευθυντής του σχολείου : «Έλεγα θεέ μου κάνε το σχολείο να αντέξει άλλα 30 δευτερόλεπτα»

TweetΣυγκλονιστικά είναι τα όσα αφηγείται για τον σεισμό 6 Ρίχτερ στην Ελασσόνα ο διευθυντής του …

6 Μαρτίου : Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Tweet Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. …

“Τσίκνισε” με παγωτό η Υπουργός : Από την Κάρπαθο στο Σουφλί, με όχημα …ένα παγωτό

TweetΑν και Τσικνοπέμπτη σήμερα η Υπουργός Παιδείας συμμετείχε στην εκπληκτική δράση του Νηπιαγωγείου Καρπάθου. «Ποιο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *