Για την δίκαιη Ένταξη των Δασκάλων Ειδικής Αγωγής ΠΕ71 με Αναπηρία στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Της Κατερίνας Μπλέτσα* Αυτές τις ημέρες το Υπουργείο Παιδείας  δημοσιοποίησε  προς ανοιχτή διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση  των μαθητών/ριων με Αναπηρία  στην χώρα μας. Έκτος όλων των άλλων ,καταργείται και ο πίνακας Α ,ο οποίος περιλαμβάνει τους      εκπαιδευτικούς με Αναπηρία και αυτό σημαίνει ότι  μπαίνουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ και μη, στον ίδιο          πίνακα προσλήψεων, μοριοδοτώντας τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία με μόλις 3 μόρια. Με ποια κριτήρια άραγε και  ποιος συγκρίνει μια μόνιμη σοβαρή αναπηρία με 3 μόρια; Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι από εμάς θα βρεθούμε χαμηλά στους πίνακες και έτσι, αν προσληφθούμε, θα μας στείλουν κάπου μακριά από τα σπίτια μας. Εννοείται τα άτομα με αναπηρία  διεκδικούμε  ισονομία, ισοτιμία  και ίσες ευκαιρίες και όχι χάρες ,αλλά  το να καταργηθεί ο πίνακας Α ,είναι άνισο από μόνο του .Ας  έρθει όμως κάποιος απ’αυτούς που το υποστηρίζει αυτό να μου πει, πως θα ζήσω αξιοπρεπώς αν θα δουλέψω σε άλλο μέρος εκτός του σπιτιού μου με 870ευρω,δεδομενου ότι 800      ευρώ αντιστοιχούν στον προσωπικό μου βοηθό; Είναι άδικο ένα νομοσχέδιο που αφορά την ειδική αγωγή και            τους μαθητές με αναπηρία, να ξεχνάει ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής με αναπηρία. Τελικά, για άλλη μια φορά ,βλέπουμε την αναλγησία του κράτους. Αντί να προωθεί στην παραγωγικότητα και στην κοινωνία γενικότερα, τους ανθρώπους με αναπηρία ,τους περιθωριοποιεί και τους      αδικεί ακόμα περισσότερο. Να διευκρινίσω ότι είμαι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του    Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο  Βόλο και δικαιωματικά έχω τα προσόντα για να είμαι στον κλάδο ΠΕ71,ειμαι δηλαδή δασκάλα ειδικής αγωγής. Το λέω αυτό γιατί σύμφωνα και με τον τρέχοντα νόμο ,όλοι οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής έχοντες αναπηρία οι ίδιοι  ή είναι γονείς παιδιών με αναπηρία, χωρίς σπουδές πάνω στην ειδική αγωγή ,μπορούν να κατατάσσονται στον πίνακα δασκάλων ειδικής αγωγής .Από πότε η προσωπική αναπηρία/εμπειρία του καθένα ,αποτελεί προσόν για  να εκπαιδεύσει παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες? Ας αντιληφθούμε – παραδεχτούμε τη διαφορά γιατί έτσι αδικούνται κ όλοι οι συνάδελφοι μου που έχουν σπουδές στην ειδική αγωγή   Δασκάλα ειδικής αγωγής, ΠΕ 71       Δασκάλα ειδικής αγωγής, ΠΕ 71

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *