Αν υπουργός: Τα σχολεία είχαν φτάσει σε σημείο ανθρωποφαγίας με την αξιολόγηση

Η αξιολόγηση έφτασε στο σημείο να διαταράξει τελείως το συλλογικό πνεύμα μέσα στα σχολεία και αυτό ήταν ολέθριο.

 

Αυτή η αξιολόγηση κατέστρεψε τελείως το πνεύμα συλλογικότητα στα σχολεία. Είχαμε φτάσει στο σημείο ανθρωποφαγίας . Δεν μπορεί έτσι να δουλέψει μια εκπαιδευτική μονάδα. Και μετά θα πρέπει εμείς να διδάξουμε στα παιδιά συνεργατικότητα αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια.

Με αυτά τα λόγια ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης “ξέσπασε” στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων,  για το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και υπογράμμισε τα εξής:

Α . Η αξιολόγηση έφτασε στο σημείο να διαταράξει τελείως το συλλογικό πνεύμα μέσα στα σχολεία και αυτό ήταν ολέθριο.

Β. Είναι άλλο πράγμα να εφαρμόσεις μια διαδικασία όπου θα αποτιμάς το εκπαιδευτικό έργο ή τη σχολική μονάδα με σκοπό να εντοπίσεις αδύνατα σημεία για να πάρεις μέτρα επιμόρφωσης κλπ και άλλο πράγμα να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα .

Δείτε παρακάτω το βίντεο:

 

 

http://www.esos.gr/arthra/37481/ypoyrgos-ta-sholeia-eihan-ftasei-se-simeio-anthropofagias-me-tin-axiologisi

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *