Ανακοινώθηκαν τα Δημοτικά σχολεία που αποκτούν Τάξεις Υποδοχής μαθητών

Με ΦΕΚ που εκδόθηκε στις 20 Νοεμβρίου, η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Σοφία Ζαχαράκη ανακοινώνει τα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ.

Στόχος των Ζ.Ε.Π. είναι η ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (αλλοδαπούς, παλιννοστούντες, ρομά, μουσουλμανόπαιδες) στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσω της λειτουργίας υποστηρικτικών δράσεων για τη βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης. Στις τάξεις φοιτούν μαθητές με ελάχιστη ή μηδενική γνώση της ελληνικής γλώσσας.

Ο μικρότερος αριθμός μαθητών με τον οποίο δημιουργούνται ΖΕΠ είναι 7 και ο μεγαλύτερος αριθμός 17. Σε κάθε Τάξη Υποδοχής δύνανται να συμμετέχουν μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι σε διαφορετικές τάξεις της ίδιας βαθμίδας.

Στις τάξεις αυτές οι μαθητές παρακολουθούν εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας. Ωστόσο, στο πλαίσιο της ομαλής ένταξης των μαθητών στο σχολείο, οι μαθητές παρακολουθούν και μαθήματα στην κανονική τους τάξη, όπως:

* Εικαστικά.

* Φυσική Αγωγή.

* Μουσική.

* Ξένη Γλώσσα ή και άλλο μάθημα, σύμφωνα με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και σε συνεργασία με τον οικείο σχολικό σύμβουλο.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τη λίστα των σχολείων που αποκτούν τάξεις Υποδοχής στον ακόλουθο σύνδεσμο ΦΕΚ ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Διαβάστε επίσης...

Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας : Θεαματική η μείωση των καπνιστών στην Ελλάδα

Tweet Σημαντική μείωση των καπνιστών (καθημερινών και περιστασιακών) σε ποσοστό που κυμαίνεται από 21.9% μέχρι …

Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Ονοματίζει τις μεταλλάξεις με γράμματα του ελληνικού αλφάβητου

TweetB.1.617, B.1.1.7, B.1.351… Το να θυμάται κανείς τις επιστημονικές ονομασίες των παραλλαγών της Covid-19 αποδεικνύεται …

Εξετάζεται ο εμβολιασμός παιδιών 12-15 ετών – Δεν θα είναι υποχρεωτικός

TweetΟ εμβολιασμός των παιδιών ηλικίας 12 έως 15 ετών παραμένει ένα ανοιχτό θέμα για την …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *