Διευκρινίσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με την υποβολή ένστασης για την αξιολόγηση στελέχους εκπαίδευσης…

Διευκρινιστική Ανακοίνωση
Μετά από ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο υποβολής, δόμησης και τεκμηρίωσης της
ένστασης για την αξιολόγηση στελέχους της εκπαίδευσης, διευκρινίζονται τα
παρακάτω:
1. Ηλεκτρονική και Έντυπη Υποβολή Ένστασης
Ο ενιστάμενος υποβάλλει την ένσταση σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής
πλατφόρμας και απαραιτήτως σε έντυπη μορφή μέσω ταχυδρομείου (συστημένη
επιστολή) στη διεύθυνση:
Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. Ανδρέα Παπανδρέου 37, ΤΚ 151 80 Μαρούσι
Στην έντυπη μορφή ο ενιστάμενος εκτυπώνει και υπογράφει το κείμενο της
ηλεκτρονικής ένστασης και επισυνάπτει στοιχεία τεκμηρίωσής της.
2. Δομή και Τεκμηρίωση της Ένστασης
Ο ενιστάμενος διαμορφώνει το κείμενο της ένστασης με τον τρόπο που θεωρεί
κατάλληλο. Όσα αναφέρονται στην παρούσα ενότητα έχουν υποβοηθητικό και όχι
δεσμευτικό χαρακτήρα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, κρίνεται σκόπιμο να δηλώνονται
στην ένσταση σαφώς και ευδιάκριτα τα παρακάτω:
α. Η Κατηγορία ή οι Κατηγορίες κριτηρίων στις οποίες ο ενιστάμενος θεωρεί ότι
υποβαθμολογήθηκε.
β. Τα τεκμήρια που αποδεικνύουν, κατά την άποψή του, ότι, με βάση τα
διαλαμβανόμενα στο Π.Δ. 152/2013, υποβαθμολογήθηκε το έργο ή υποτιμήθηκαν τα
προσόντα του ενιστάμενου.
γ. Η συγκεκριμένη συσχέτιση των τεκμηρίων που επικαλείται ο ενιστάμενος με όσα
σαφώς αναφέρονται στο Π.Δ. 152/2013 στην Κατηγορία και στη βαθμίδα (“Επαρκής”,
“Πολύ Καλός”, “Εξαιρετικός”) περιγραφικής κλίμακας ποιοτικού χαρακτηρισμού
(ρούμπρικα) για την οποία αιτείται βελτίωση βαθμολογίας. Για παράδειγμα, στέλεχος
που αιτείται βελτίωση στη βαθμίδα του “Πολύ καλός”(61-80) ή του “Εξαιρετικός”(81-
100) πρέπει να εστιάσει το κείμενο της ένστασης σε όσα αναφέρει το Π.Δ. 152/2013
για αυτές τις βαθμίδες της συγκεκριμένης Κατηγορίας και να συσχετίσει ρητά τα
τεκμήρια που παραθέτει με τα διαλαμβανόμενα στις εν λόγω βαθμίδες.
δ. Διευκρινίζεται ότι τα τεκμήρια που επικαλείται πρέπει να είχαν συμπεριληφθεί στον
φάκελο αξιολόγησης του ενιστάμενου και να προέρχονται από τα στοιχεία που είχε σε
κάθε περίπτωση υπόψη του ο αξιολογητής κατά την αξιολόγηση.

Δεδομένου ότι η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. θα έχει πρόσβαση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας 

στoν φάκελο που υπέβαλαν οι ενιστάμενοι και στην αξιολόγησή τους, κρίνεται περιττή
η υποβολή του συνολικού φακέλου σε έντυπη μορφή. Μπορεί, όμως, ο ενιστάμενος να
παραπέμπει σε συγκεκριμένα στοιχεία του φακέλου που υπέβαλε, όταν το κρίνει
σκόπιμο και αναγκαίο.
Αθήνα 13 Σεπτεμβρίου 2014,
Από το ΔΣ της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε

Διαβάστε επίσης...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, με θέμα: «Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»

TweetO Πειραϊκός Σύνδεσμος, το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων και η Φιλολογική Στέγη Πειραιώς σας …

Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών και προαιρετικών βοηθημάτων για τη β’ ξένη γλώσσα δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025

Tweet Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2024-2025 θα …

Οι απαντήσεις του υπ. Παιδείας σε θέματα σχολείων της Γερμανίας

TweetΣε συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας  Γερμανίας με τον Γενικό Γραμματέα   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *